דיאטת מונטינאק

דיאטת מונטינאק
דיאטת מונטניאק מכוונת לא רק להרזיה, אלא גם לנורמליזציה של חילוף החומרים.
דיאטת מונטינאק מספק רשימה של הדרישות לתפריט היומי, עם זאת, מבלי להכין מתכונים ברורים ונוקשים למאכלים הנאכלים. אתה רק צריך לעקוב אחר תנאים מסוימים.

תפריט דיאטת מונטינאק חייב לעמוד בדרישות הבאות:

1. הגבילו את צריכת הסוכר והמוצרים המכילים סוכר למינימום;
2. הרחקה מוחלטת מתפריט הרטבים והתבלינים – מיונז, קטשופ, חרדל ורטבים על בסיסם;
3. החלף את לחם החיטה בלחם שיפון עם דגנים מלאים וסובין.
4. יש צורך להפסיק לאכול פירות וירקות עמילניים – תפוחי אדמה, תירס, דוחן, אורז וכו '.
5. לסרב למשקאות המגרים את מערכת העצבים ומעוררים תיאבון – אלכוהול, קפה ותה. עדיף להחליף אותם במיצי פירות ללא סוכר.
6. יישום עקרונות התזונה הנפרדת – אין לצרוך שומנים ופחמימות יחד, הקפידו על מרווח של 3-4 שעות בין השימוש בהם.
7. עמידה במשטר של שלוש – חמש ארוחות ביום.
8. בעת ביצוע הדיאטה, כמות הנוזלים הנצרכת תעלה על 2 ליטר ליום.
9. ארוחת הבוקר חייבת לכלול פירות;
10. לתזונה, מזונות שאינם מכילים עמילן, או מכילים אותו בכמויות קטנות, הם המתאימים ביותר.

היתרונות של דיאטת מונטינאק:
נורמליזציה של חילוף החומרים;
אלגוריתמים פשוטים למדי ודרישות תזונה;
אין הגבלה על צריכת המלח;
יעילות גבוהה של הדיאטה – ירידה של עד 20 קילוגרם לחודש.

חסרונות של דיאטת מונטינאק:
הדיאטה לא מאוזנת לחלוטין;
דחייה מוחלטת של סוכר, קפה, תה ואלכוהול יכולה להיות די קשה לסבול;

פרק זמן גדול שלאחריו ניתן לנקוט שוב בדיאטה הוא חודשיים.

השלב הראשון של הדיאטה, שנמשך בין חודש לשלושה חודשים, מציע לאכול אוכל מאודה או אפוי בעל אופי חלבון-פחמימות, דל שומן, או אוכל חלבון-שומן ללא פחמימות.

התפריט המשוער של השלב הראשון:

ארוחת בוקר : תפוז, כוס מיץ פירות ללא סוכר, פרוסת לחם עם דגנים מלאים, חלב דל שומן.

ארוחת צהריים : סלט עם גזר גולמי עם מיץ לימון, אורז חום עם רוטב סויה, פירות יער עם פרוקטוז, כוס מים.

ארוחת ערב : סלט מלפפונים עם רוטב יוגורט או קפיר / שמנת חמוצה דלת שומן, עדשים ברוטב עגבניות, שזיפים מיובשים, מים או מיץ.

אוֹ

ארוחת בוקר : ביצים מקושקשות ובייקון, מיץ, חלב או יוגורט טבעי.

ארוחת צהריים : סטייק פילה דג אדום עם קישוט ירקות, חתיכת גבינה, מים.

ארוחת ערב : סלט ירקות, בקלה מבושלת, ברוקולי מאודה, גבינה.

בשלב השני מתגבש ההרגל לאכול באופן מלא ונכון.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *