דיאטותדיאטות הרזיה

דיאטת ענבים

ענבים עשירים מאוד בקלוריות, ובכל זאת הם יכולים לעזור לך לרדת 2 ק"ג תוך 4 ימים. במהלך תקופה זו, הרעב לעולם לא יהיה. נהפוך הוא, ענבים עשירים בקלוריות יספקו לכם תחושת שובע, כמו לאחר ארוחת ערב בת שלוש מנות.
ביומיים הראשונים הדיאטה מבטיחה לרדת חצי קילוגרם. לענבים יש סגולות ריפוי נפלאות, שבזכותן האיזון התזונתי מנורמל, והגוף מתנקה מרעלים. לתזונה שלכם, בחרו ענבים עם זרעים: הם מכילים יותר פוליפנולים שנוגדים את תהליך היישון.

היום הראשון בדיאטת ענבים:

ארוחת בוקר: מוזלי עם ענבים, תפוז ויוגורט. 150 גרם יוגורט לא ממותק, כף מוזלי, חצי תפוז, 100 גרם ענבים כהים.

ארוחת צהריים: סלט ירוק עם דלעת וענבים. 250 גרם דלעת, 100 גרם ענבים 150 גרם חסה, כף אגוזי מלך קצוצים. חותכים את הדלעת לקוביות ומטגנים קלות בחמאה.
מחלקים את הענבים לחצאים, חותכים את עלי החסה ומערבבים עם הדלעת. הוסיפו מעט חומץ וחרדל לשמן בו טוגנה הדלעת – זו תהיה רוטב למנה. מפזרים אגוזים מעל.

ארוחת ערב: סלט פירות. 100 גרם ענבים לבנים, 50 גרם אננס, רבע פרי פפאיה, כף מיץ לימון, רבע כוס מים. בנוסף חתיכת חזה עוף.

בשורה התחתונה: ערך האנרגיה של מנות היום הראשון הוא 800 – 850 קק"ל בלבד.

יום שני:

ארוחת בוקר – יוגורט לימון. 150-200 גרם יוגורט דל שומן, כף מיץ לימון. מקציפים במיקסר ויוצקים מעל 150 גרם ענבים עם קוקטייל.

ארוחת צהריים: אורז עם שרימפס. 5 כפות אורז, 100 גרם ענבים, 5-6 חתיכות שרימפס קטנות. מרתיחים אורז ומערבבים עם ענבים. מטגנים את השרימפס קלות בשמן זית, מתבלים במלח ופלפל ולשים אורז וקישוט ענבים.

ארוחת ערב: תפוחי אדמה עם ירקות. 100 גרם תפוחי אדמה, גזר 1, גבעול כרישה, מעט שורש סלרי. מבשלים את הירקות הקצוצים 10-15 דקות מתחת למכסה. מוסיפים מלח, עלה דפנה, פלפל לפי הטעם, ומתבלים את המנה המוגמרת בכפית שמנת חמוצה. אחרי "מרק" כזה אתה צריך לפנק את עצמך בענבים כהים.

בשורה התחתונה: ערך אנרגיה – 750 – 780 קק"ל.

היום השלישי:

ארוחת בוקר: כריך עם גבינת קורד. מורחים לחמניית קמח עבה בשכבה עבה של גבינת קורד. עליון – חצאי גרגרי ענבים חתוכים (30-50 גרם).

ארוחת צהריים : דג עם כרוב מבושל וענבים. 150 גרם כרוב כבוש, בצל אחד, 300 גרם פילה דג. 50 גרם ענבים כהים. הכניסו כרוב עם בצל בכמות קטנה של שמן צמחי למשך 10 דקות. שים את פילה הדג וגרגרי הענבים על הכרוב ואז מבשלים את אותה כמות. לתבל.

ארוחת ערב: ג'לי ענבים. שקית (5 גרם) ג'לטין, 150 מ"ל מיץ ענבים, 50 גרם ענבים, חצי תפוח. משרים ג'לטין בכמות קטנה של מים רתוחים, ואז ממיסים אותו במיץ. יוצקים ענבים וחתיכות תפוח עם ג'לי נוזלי, מכניסים למקרר לשעה.

בשורה התחתונה: ערך אנרגיה – 650 – 700 קק"ל.

היום הרביעי:

ארוחת בוקר: לחם עם גבינת קוטג 'וענבים. לשים 100 גרם גבינת קוטג 'בתיבול מלח ופלפל על פרוסת לחם גס. מפזרים בצל ירוק מעל. לקינוח – 100 גרם ענבים כהים.

ארוחת צהריים: לביבות ענבים. 2-3 כפות קמח, 100 גרם מים, ביצה אחת. ללוש את הבצק ולאפות כמה לביבות. מילוי: 100 גרם גבינת קוטג 'דלת שומן, כף מים מינרליים, 50 גרם ענבים. מפזרים את הלביבות קינמון טחון.

ארוחת ערב: הודו עם ירקות ופטריות. 50 גרם חזה הודו, 100 גרם ברוקולי, גזר. 50 גרם שמפיניון. 2 כפות שמנת חמוצה, 50 גרם ענבים אדומים. חותכים את בשר ההודו לרצועות דקות ומטגנים. מרתיחים ברוקולי במים רותחים 2-3 דקות. מגרדים את הגזר על פומפיה גסה, חוצים את הפטריות לשניים. מכניסים הכל לסיר ומבשלים למשך 10 דקות. בסוף הבישול מוסיפים שמנת חמוצה וענבים. אתה יכול לאכול אורז מבושל.

בשורה התחתונה: ערך אנרגיה 800-850 קק"ל

מאמרים בנושא

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button