דיאטת 1450 קלוריות

דיאטת 1450 קלוריות
דיאטת 1450 קלוריות לירידה דחופה במשקל. מספר הקלוריות הנאכלות ביום לא יעלה על 1450 קלוריות, אם כי תצטרך לאכול חמש פעמים ביום. לא תוכלו להפסיד הרבה בדיאטה הזו, אבל להיכנס למכנסיים יעזור.

יוֹם שֵׁנִי

ארוחת בוקר ראשונה : ויניגרט – 160 גרם, חלב – 100 גרם, חמאה – 10 גרם, לחם שיפון – 25-30 גרם.
ארוחת בוקר שנייה : גבינת קוטג 'דלת שומן – 100 גרם, לחם שיפון – 25-30 גרם.
ארוחת צהריים : בורשט צמחוני – 250 גרם, סלט ירקות – 150 גרם, לחם שיפון – 30 גרם.
חטיף אחר הצהריים : דג מבושל – 150 גרם, לחם שיפון – 20 גרם.
ארוחת ערב : כל דייסה, הזנת סולת – 100 גרם, חלב – 100 גרם, לחם שיפון – 20 גרם.

יוֹם שְׁלִישִׁי

ארוחת בוקר ראשונה : ביצה קשה אחת, סלט ירקות – 130 גרם, חמאה – 10 גרם, לחם שיפון – 20 גרם.
ארוחת בוקר שנייה : חלב – 200 גרם, לחם שיפון – 25 גרם.
ארוחת צהריים : מרק צמחוני – 250 גרם, בשר מבושל – 100 גרם ירקות, ויניגרט – 140 גרם, לחם שיפון – 25 גרם.
חטיף אחר הצהריים : גבינת קוטג 'דלת שומן – 100 גרם.
ארוחת ערב : סלט ירקות – 140 גרם, חלב – 200 גרם, לחם שיפון – 25 גרם.

יום רביעי

ארוחת בוקר ראשונה : סלט ירקות – 135 גרם, חמאה – 10 גרם, גבינה – 15 גרם, דבש – 10 גרם, לחם שיפון – 20 גרם.
ארוחת בוקר שנייה : חלב – 100 גרם, לחם שיפון – 25 גרם.
ארוחת צהריים : מרק כרוב צמחוני – 250 גרם, סלט ירקות – 165 גרם, בשר מבושל – 100 גרם, לחם שיפון – 25 גרם.
חטיף אחר הצהריים : גבינת קוטג 'דלת שומן – 150 גרם.
ארוחת ערב : ויניגרט – 160 גרם, תה ללא סוכר – 200 גרם, חמאה – 10 גרם, לחם שיפון – 25 גרם.

התפריטים של יום חמישי, יום שישי ושבת משוכפלים בימי שני, יום שלישי ויום רביעי .

יוֹם רִאשׁוֹן

יום צום . ביום זה תכולת הקלוריות במזון לא תעלה על 600 קלוריות.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *