דיאטותדיאטות הרזיה

תזונה של אולגה קרטונקובה

ДИЕТА ОЛЬГИ КАРТУНКОВОЙ
  • דיאטות הרזיה
  • 30 ביולי 2018, 15:09
  • 1 189
  • 1 דעות
היו הרבה שמועות וניחושים לגבי השינוי הרדיקלי של השחקנית באינטרנט. כדי לעצור את כל הרכילות הגיעה אולגה לתוכנית "תנו להם לדבר" וגילתה לכולם את סוד הירידה במשקל שלה. בנוסף, היא נתנה כמה המלצות לאנשים שיש להם גם בעיות עם עודף משקל.

הם יכולים להיקרא עקרונות הרזיה Kartunkova:

  • כמות השומן היומית בתזונה שווה ל- 30 גרם, בעוד ששיעור הפחמימות הוא 120 גרם, והחלבונים – 170 גרם.
  • אתה צריך לאכול אוכל 5-6 פעמים ביום, רצוי באותו זמן. המנות צריכות להיות קטנות. אם אתם אוכלים מנות קטנות, אז נפח הקיבה יפחת בהדרגה. בדרך כלל הוא מתכווץ לגודלו הרגיל תוך 2-3 שבועות.
  • לניקוי איכותי של הגוף, וקודם כל, של המעיים, כדאי לשתות לפחות 1.5 ליטר מים ביום. מים יכולים לעזור להפחית התקפי רעב. עם זאת, אינך יכול לשתות מים בזמן האכילה, מכיוון שהדבר משפיע לרעה על תהליך עיכול המזון, מה שאומר שהמשקל יחלוף לאט. כדי למנוע מצב זה, יש לשתות מים 15 דקות לפני תחילת הארוחה, או 15 דקות לאחר סיום תהליך זה.
  • במהלך דיאטה, עליך להקשיב לגופך, לפקח על בריאותך שלך. אם מופיעים תגובות שליליות, עליך לפנות מיד לרופא.
  • פעילות ספורטיבית היא תנאי מוקדם לירידה במשקל. אולגה, כשהיא בדיאטה, ביקרה בבריכה, הלכה לחדר הכושר. אל תשכח מספורט לאחר שתצליח להשיג את התוצאה הרצויה, אחרת המשקל עלול לחזור חזרה. אם אתה צריך לרדת במשקל של 20 קילוגרמים ומעלה, עליך להתאים אימונים גופניים רציניים, אך התרגילים צריכים להיות ריאלייים. זה טוב אם יש הזדמנות להתאמן יחד עם מאמן. אתה לא צריך להרים קומקום או משקולות ולרוץ מרתונים. תוצאה מצוינת יכולה להיות מושגת על ידי ביצוע אירובי, שחייה, כושר, הרמת כוח וכו '.

כיצד בנוי הדיאטה של קרטונקובה.

הדיאטה מבוססת על אכילת פחמימות מורכבות. צריך שיהיו לפחות 120 גרם מהם בתפריט ליום. בעקבות היחס הכמותי מופיעים חלבונים, ששבריר המסה הכולל שלהם שווה ל- 70 גרם. חומרים מזינים אלה נספגים לאט, מה שתורם לרוויה ארוכת טווח ולירידה במשקל איכותית. מקורות לפחמימות איטיות: כל כרוב, חסה, חציל, גזר, אגוזים, סלרי.
יש צורך גם בשומנים בתזונה, אך צריכה להיות מוגבלת ל -30 גרם ליום. אתה לא צריך להסיר אותם לגמרי מהתפריט, מכיוון שהם מרכיבים חיוניים לתפקוד הרגיל של הגוף.
הדיאטה של אולגה קרטונקובה אינה דורשת חישוב קפדני של קילוקלוריות. זה מספיק רק לאכול הרבה ירקות, פירות ודגנים, אבל אל תשכח ממשקאות חלב מותססים ומוצרי בשר.
אולגה קרטונקובה העניקה ראיון ל"7 ימים ", שם אמרה כי בגלל הפציעה היה לה עצב פגום. הרגל הפסיקה לתפקד כרגיל, מה שהשפיע על ההליכה. תיקון עצבים הוא כמעט בלתי אפשרי. בישראל הצליחה אולגה להיפגש עם אחד המנתחים הטובים בעולם, שהשתיל עצב בכף רגלה. הניתוח הצליח, אך תהליך השיקום בגלל משקל עודף היה מתעכב זמן רב. "זה מה שהניע אותי לעשות דיאטה", אומרת השחקנית.
כעת אולגה מעודדת את כל הנשים והנערות לרדת במשקל, אך לרדת במשקל יחד עם תזונאים. "אנחנו אוכלים את היופי שלנו, את העיניים, את החיוך שלנו, את האופי שלנו." ללכת לרופא ולשים לב לעצמך ולמראה החיצוני שלך מאפשר לך להבין שיופי לא נעלם לשום מקום, הוא פשוט מתחבא מתחת לשכבת שומן. בעבר אולגה האמינה שכבר אכלה את הכי טעים: בייקון, בשר מטוגן, בורש – מנות אהובות בקווקז. אבל אחרי שהשחקנית התוודעה לדיאטת המזון הגולמי ולצמחונות, היא גילתה שהיא לא ידעה הרבה לפני כן. עכשיו אולגה אוכלת מאכלים אחרים לגמרי. היא מסבירה את הגישה הנחרצת שלה לרדת במשקל בכך שהיא נכנסה למחלוקת עם חבריה לקבוצה, אותם הבטיחה לרדת 35 ק"ג בעוד חודשיים.

תפריט הדיאטות של קרטונקובה.

היום הראשון.
ארוחת בוקר – סלט פירות עם רוטב יוגורט
ארוחת בוקר שנייה – אגוזים וכוס מיץ גזר
ארוחת צהריים – מרק ברוקולי וירקות מחית, סלט (ירקות + ביצים)
חטיף – טוסט, קוטג 'עם עשבי תיבול
ארוחת ערב – אורז חום מבושל, עגבניות, עוף מבושל

יום שני
ארוחת בוקר – פירות ושמנת, כוס תה ירוק
ארוחת בוקר שנייה – גזר מגורד עם צימוקים וכוס יוגורט
ארוחת צהריים – מרק עגבניות, כרובית, מאודים בשמנת חמוצה
חטיף – תפוח וכוס קפיר
ארוחת ערב – כוסמת מבושלת, קציצה מאודה, סלט ירקות

יום שלוש
ארוחת בוקר – שיבולת שועל עם אגוזי מלך ויוגורט
ארוחת בוקר שנייה – סלרי, מלפפון ותפוח בסלט
ארוחת צהריים – פילאף עם פטריות, סלט ירקות
חטיף – אגס אפוי עם קינמון
ארוחת ערב – ירקות מבושלים (קישואים, פלפלים וגזר).

כבר בתחילת הדיאטה התפריט מבוסס על ירקות, פירות, אגוזים וסובין. גבינה ועשבי תיבול הם מזון חטיפים. התפריט המוצג נועד לשלושה ימים, והוא נועד למטרות הסברה בלבד. אתה יכול לשנות את הרכיבים כרצונך.

מזונות שניתן לאכול:

  • מוצרי חלב שתכולת השומן בהם אינה עולה על 20%.
  • פטריות וירקות, אך לא כאלה שנמצאים בקופסאות שימורים.
  • פירות וגרגרים חמוצים ומתוקים.
  • דגנים: שיבולת שועל, אורז חום, כוסמת, שעועית יבשה.
  • לחמים ודגנים מלאים.
  • בשרים דיאטטיים: הודו, עוף, בקר ועגל.
  • דג רזה: בקלה, האקית, זבוב, קרפיון וכו '.

כמעט כל המוצרים שאדם אוכל בימים רגילים מותרים לצריכה. עבור ירקות, רק תפוחי אדמה צריכים להיות מוגבלים. אתה צריך גם לאכול פחות ענבים ובננות. דייסה נאכלת פעם ביום. מוצרי בשר נאכלים מדי יום, אך בכמויות קטנות. אתה יכול גם לאכול מנות פטריות פעמיים בתוך 7 ימים. גבינה על השולחן תמיד צריכה להיות נוכחת, אך יש להעדיף גבינות מומלחות קל וזנים קשים של המוצר.

למעשה, ירידה במשקל היא משימה קשה ואף עבודה קשה. זה דורש סיבולת וכוח רצון מאישה.

על מנת שעבודה על עצמך תניב את התוצאות הרצויות עליך לנטוש את המוצרים הבאים:

  • מוצרים מוגמרים למחצה, מזון מהיר.
  • כל המוצרים המעושנים.
  • מזונות הם מקורות לפחמימות מהירות.
  • צריכה מוגבלת של מלח ואלכוהול

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button