דיאטותדיאטות הרזיה

דיאטת 9 ימים

דיאטת תשעת הימים, שנוצרה על ידי התזונאית המפורסמת מרגריטה קורולובה, תעזור לנו להיפטר מהתוספת של 3-9 ק"ג בתשעה ימים. מה כדאי לאכול בזמן הדיאטה? בשלושת הימים הראשונים אנו אוכלים רק אורז, בשלושת הימים הבאים – עוף או דגים, בשלושת הימים האחרונים אנו אוכלים ירקות. במהלך דיאטה זו מתחדש הוויטמין והמינרל בגוף ונפח הבטן פוחת. דיאטת תשעת הימים יעילה מאוד בשילוב עם פעילות גופנית. טיפולי עיסוי ומים במהלך דיאטה זו לא יהיו מיותרים.

שלושת הימים הראשונים בתפריט הם אורז, מים ודבש.

אנו מבשלים אורז כך :
על מנת לשטוף עמילן מגריסי אורז, בצע את הפעולות הבאות. משרים מנת אורז (כוס אחת – 250 גרם) בתוך מים קרים בערב, בבוקר מכניסים למסננת את האורז ושוטפים במים קרים. לאחר מכן, העבר את האורז לסיר ולהוסיף מים חמים ביחס של 1: 2 ולבשל במשך 15 דקות.
את האורז המבושל חלקו ל5-6 חלקים שווים ואכלו במהלך היום. יש לאכול את מנת האורז האחרונה עד השעה 20.00. בזמן האוכל עליכם לשתות מים, יש לשתות מים באופן שווה, בשעות הערב אין לשתות הרבה מים. לדוגמא, לאחר השעה 19-20.00 יש להשאיר כוס מים אחת לא שתויה. נפח המים היומי צריך להיות 2-2.5 ליטר.
אנחנו אוכלים דבש יחד עם אורז ומים, 3 כפיות ביום. דבש צריך לאכול בכפית, לשטוף אותו עם מעט מים.

3 הימים הבאים בתפריט: עוף (דג רזה), מים ודבש.

לכל יום שאתה צריך: עוף במשקל של כ- 1200-1300 גרם, או בשר עוף או דגים מזנים דלי שומן (קרח, בקלה, פולוק, האייק וכו ') 700-800 גרם – כל יום אחר, 2-2.5 ליטר מים, 3 כפיות דבש.

הכנה : מרתיחים עוף או דג בערב, מבשלים היטב בסיר כפול. לפני ארוחת הבוקר אנו שותים כוס מים אחת ואוכלים עוף (דג). הקפידו להסיר את העור מהעוף וזרקו אותו, ואכלו את כל הרגל ואת חלק הגב – כחמישית מהציפור. מפרידים את שאר העוף מהעצמות, מקפלים את העור ומערבבים את הבשר הלבן והאדום. אנו מחלקים את המסה לחמישה חלקים ואוכלים במהלך היום. אך עלינו לזכור כי הארוחה האחרונה צריכה להיות לא יאוחר משעה 19.00.

אך אם החלטתם לאכול דגים, אז אנו עושים אותו דבר – נחלק את פילה הדג המבושל ל 6 חלקים ואכלו אותו לאורך כל היום. ניתן לאכול דגים עם עשבי תיבול (פטרוזיליה, שמיר) – מותר מעט וכמה טיפות מיץ לימון לכל מנת דג.

אל תשלב דגים ועוף! יש עוף יום אחד, דג ביום השני – למשל. בדיוק כמו שלושת הימים הראשונים, אתה צריך לשתות מים ולאכול דבש.

בשלושת הימים האחרונים בתפריט: ירקות, מים ודבש.

תצטרך 1 ק"ג ירקות לכל יום. בעיקר לבן וירוק (כרוב לבן, קישואים, בצל). גזר, דלעת, סלק, עגבניה מותר, אך יש ליטול אותם פחות מלבנים וירוקים. קוצצים דק כחצי קילוגרם של ירקות ומבשלים במים או באדים. מהשאר אנו מכינים מברשת סלט:

רכיבים : 1 סלק גולמי, 1 גזר גולמי, כמה עלי כרוב לבן, כמה עשבי תיבול טריים, כמה טיפות מיץ לימון, 1 כפית שמן זית, 1 כף מים.

הכנה : משפשפים את הירקות הקלופים על פומפיה גסה, קוצצים דק את הכרוב והירקות. מערבבים ומתבלים במיץ לימון ושמן זית, מוסיפים כף מים (זה יהפוך את הסלט לעסיסי יותר).

מדי יום אנו מחלקים את הירקות התבשילים לשלושה חלקים ואנחנו מחלקים גם את מברשת הסלט לשלושה חלקים ואוכלים לאורך כל היום. שוטפים אותו במים ואוכלים דבש באותו אופן כמו בימים הקודמים.

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button