דיאטותדיאטות הרזיה

דיאטת פרוטאין עם אורז

כפי שרבים יודעים, אורז מכיל את סוד החיים הארוכים. אורז מכיל חומרים מועילים רבים לגוף ואינו תורם לעלייה במשקל. הוא נחשב לתוסף החלבון הטוב ביותר. אורז עשיר בחלבון ופחמימות התורמים לירידה במשקל. עם דיאטה כזו, אתה צריך לבשל אורז נכון – בלי מלח ושמן. הדיאטה מיועדת לשבוע.

תַפרִיט:

יוֹם שֵׁנִי

ארוחת בוקר : כוס חלב אחת, טוסט קטן אחד.
ארוחת צהריים : 150 גרם אורז, 100 גרם סלט ירקות גולמי.
ארוחת ערב : 100 גרם בשר מבושל, 150 גרם סלט ירקות גולמי, 1 כוס מיץ תפוחים.

יוֹם שְׁלִישִׁי

ארוחת בוקר : 100 גרם גבינת קוטג 'ללא שומן, כוס תה לא ממותק או קפה שחור.
ארוחת צהריים : 150 גרם בשר מבושל, 100 גרם אורז.
ארוחת ערב : 200 גרם סלט עגבניות טרי, בצל, מתובל במעט שמן צמחי, 1 כוס מיץ עגבניות.

יום רביעי

ארוחת בוקר : 100 גרם בשר מבושל, כוס תה לא ממותק.
ארוחת צהריים : 150 גרם דג מבושל, 150 גרם סלט כרוב כבוש עם בצל ואפונה ירוקה.
ארוחת ערב: 150 גרם אורז, תפוח אחד. 1 כוס מיץ תפוחים

יוֹם חֲמִישִׁי

ארוחת בוקר : 100 גרם חזיר רזה מבושל, כוס תה לא ממותק או קפה שחור.
ארוחת צהריים : צלחת מרק ירקות במרק בשר דל שומן, פרוסת לחם שחור קטן.
ארוחת ערב : 100 גרם בשר מבושל, 150 גרם אורז. 1 כוס מיץ תפוחים

יוֹם שִׁישִׁי

ארוחת בוקר : 1 כוס חלב, 1 טוסט.
ארוחת צהריים : 150 גרם דג מבושל, 2 תפוחי אדמה מבושלים, 100 גרם סלט גזר טרי מגורד עם מעט מיונז.
ארוחת ערב : 100 גרם טלה רזה מבושל, 150 גרם סלט ירקות טרי.

יום שבת

ארוחת בוקר : 1 ביצה רכה, כוס תה לא ממותק. 2 ביסקוויטים מצות.
ארוחת צהריים : 100 גרם אורז, 100 גרם בשר מבושל.
ארוחת ערב : 200 גרם דג מבושל, 100 גרם סלט פירות (תפוחים, שזיפים, אגסים, תפוזים), כוס מיץ תפוזים.

יוֹם רִאשׁוֹן

Z autrak: 100 גרם נקניקיות דיאט, 1 טוסט, כוס תה לא ממותק או קפה שחור.
ארוחת צהריים : 100 גרם אורז, 150 גרם סלט ירקות גולמי, מתובל בשמן צמחי.
ארוחת ערב : 200 גרם טלה רזה מבושל, 100 גרם סלט כרוב כבוש עם בצל ואפונה ירוקה.

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button