דיאטת אגס

דיאטת אגס
תוֹכֶן:

ירידה במשקל עד 3 ק"ג תוך 3 ימים.תכולת הקלוריות היומית הממוצעת היא 520 קק"ל.
אגסים טעימים ועסיסיים לא רק עוזרים לשיפור חילוף החומרים, אלא גם בעלי תכונות חיטוי, חיטוי, משתן, הרגעה ועוד. דיאטת אגסים היא דרך נהדרת לרדת במשקל עם יתרונות בריאותיים.

דרישות דיאטת אגס

אם אתם רוצים להוריד קילוגרמים מיותרים במהירות האפשרית ויכולים להתפאר בכוח רצון, תתאים לכם דיאטה מונו לשלושה ימים עם אגסים . עליו, במהלך היום, עליכם לאכול 7-8 אגסים בינוניים במינון 5-6 מנות. אם יהיה לכם קשה מאוד לאכול רק אגסים, תוכלו להוסיף לחם דגנים לתפריט, אך לא יותר מ -2 חתיכות ביום. בדרך כלל, יום של מונו דיאטת אגסים לוקח קילוגרם עודף משקל.
טיפ: לא לקלף את האגס, הוא מכיל סיבים שימושיים שעוזרים לנו לרדת במשקל. הקליפה אינה מתעכלת בקיבה, אלא מנקה את המעיים.
עד 5-7 ק"ג, אתה יכול לרדת במשקל באמצעות דיאטת אגס קפיר , שאפשר לעקוב אחריה למשך 5 ימים לכל היותר. מותר לצרוך 800 גרם אגסים ליום, 1 ליטר קפיר דל שומן, 500 גרם מכל פירות או פירות יער אחרים (למעט ענבים ובננות).
דיאטת האגסים המשולבת מאפשרת לכם להוריד 5 ק"ג בשבוע. כאן אתה צריך לאכול 4 פעמים ביום, ולהשלים את דיאטת האגסים באורז, פילה עוף, יוגורט דל שומן ולחם שחור. המנות צריכות להיות קטנות, ואגסים הם המקום הראשון בתפריט.
אפשרויות דיאטת האגסים פופולריות, בהן מעורבים פירות אחרים. לכן, בדיאטת תפוח אגס , הנמשכת 3 ימים, תוכלו להוריד עד 4 קילוגרמים נוספים. המנה היומית של דיאטה זו היא 0.5 ק"ג אגסים ותפוחים.
חובבי תפוזים יכולים ללכת על דיאטת אגסים ותפוזים . עליו, במשך חמישה ימים, מותר לאכול 0.5 ק"ג אגסים ותפוזים, וכן מותר לכלול עד 300 גרם תפוחים או אשכוליות בתפריט היומי. לעיתים ניתן לתבל סלטים פירות ביוגורט דל שומן.
עד 10 ימים, תוכלו לעקוב אחר הכללים של דיאטת אגס-דבש . עם זאת, שמו אינו משקף את כל מהות הטכניקה. במקרה זה, על כל חטיף וארוחת ערב אחר הצהריים, עליכם לאכול אגס אפוי בדבש, ובשאר הארוחות תוכלו לאכול כל אוכל מהרשימה שלהלן:
– גבינה דלת שומן;
– לחם (רצוי שיפון או דגנים מלאים);
– בשר רזה, דגים, פירות ים;
– דגנים;
– ביצי עוף;
– פירות וירקות שאינם עמילניים;
– תה ירוק ללא סוכר.

בעת הרכבת התפריט, עליך להתבונן במתינות, באופן אידיאלי, הדיאטה לא תעלה על 1300 יחידות אנרגיה ליום. מומלץ לסרב למלח בדיאטת אגס-דבש.
לדיאטת חלב האגס חוקים דומים. לדבריהם, במהלך קורס דיאטה בן עשרה ימים, ארוחת הערב צריכה להיות מורכבת מכוס רזה או חלב דל שומן. את שאר הארוחות ניתן להכין, בנוסף לאגסים, גם מפירות יער, גבינת קוטג 'דלת שומן, יוגורט טבעי, סלט מירקות שאינם עמילניים, מרק שיבולת שועל. המתכון למרק הוא כדלקמן. הכן ציר בשר רזה עם תפוחי אדמה קצוצים, גזר ובצל. לאחר 10 דקות מוסיפים את שיבולת השועל, מוסיפים מעט מלח (אם רוצים) ומבשלים עד שהם רכים.
דיאטת האגסים והכרוב רושמת 5 ימים לאכול 700 גרם אגסים ו 0.5 ק"ג כרוב (כרוב כבוש טרי). אתה יכול להוסיף כמה גזר לכרוב. ארוחות – חמש פעמים ביום. ירידה במשקל – עד 5 ק"ג.

תפריט דיאטה אגס

דוגמה לדיאטת מונו דיאטה אגס

ארוחת בוקר: 2 אגסים ואם רוצים לחם מלא.
חטיף: אגס אחד.
ארוחת צהריים: 2 אגסים.
חטיף אחר הצהריים: אגס אחד.
ארוחת ערב: סלט של שני אגסים.

דוגמה לדיאטה של דיאטת אגס-קפיר

ארוחת בוקר: 300 גרם אגסים וכוס קפיר.
חטיף: סלט תפוחים ותפוזים (150 גרם מכל פרי); כוס קפיר.
ארוחת צהריים: סלט של 200 גרם מכל פירות או פירות יער שאינם עמילניים ו -100 גרם אגסים; כוס קפיר.
חטיף אחר הצהריים: 200 גרם אגסים; כוס קפיר.
ארוחת ערב: 200 גרם אגסים וכוס קפיר.

דוגמה לדיאטה של דיאטת אגס משולב

ארוחת בוקר: 2 אגסים; פרוסת לחם; 250 מ"ל יוגורט או קפיר דל שומן.
ארוחת צהריים: 100 גרם חזה עוף מבושל או אפוי ו 2-3 כפות. l. אורז מבושל (עדיף חום).
חטיף: 2 אגסים.
ארוחת ערב: זוג אגסים וכוס תה ירוק.

דוגמה לדיאטה של דיאטת תפוח האגס

ארוחת בוקר: 200 גרם אגסים.
חטיף: 200 גרם תפוחים.
ארוחת צהריים: סלט אגסים ותפוחים (150 גרם מכל פרי).
חטיף אחר הצהריים: 150 גרם אגסים.
ארוחת ערב: תפוח במשקל 150 גרם, גולמי או אפוי.

דוגמה לדיאטה של דיאטת כתום האגס

ארוחת בוקר: סלט תפוזים ואגסים (150 גרם מכל פרי).
חטיף: 200 גרם תפוזים.
ארוחת צהריים: סלט של 150 גרם אגסים ו -150 גרם תפוחים, אותם ניתן לתבל ביוגורט דל שומן.
חטיף אחר הצהריים: סלט תפוחים ואשכוליות (300 גרם).
ארוחת ערב: אגס אחד גדול.

דוגמה לדיאטה של דיאטת אגס-דבש למשך 3 ימים

יום 1
ארוחת בוקר: כיכר לחם עם פרוסת גבינה; תה ירוק עם לימון; תפוח עץ.
חטיף: תפוז או אשכולית.
ארוחת צהריים: 150 גרם פילה דג אפוי ותה.
חטיף אחר הצהריים: אגס אפוי בדבש.
ארוחת ערב: אגס אפוי בדבש.

יום 2
ארוחת בוקר: שיבולת שועל עם משמש ותפוח; תה עם לימון.
חטיף: כמה פריכיות גבינות מלאות וכוס תה ירוק.
ארוחת צהריים: חביתה של שתי ביצי עוף ועגבנייה, מבושלת במחבת מבלי להוסיף שמן; חצי אגס.
חטיף אחר הצהריים: אגס אפוי בדבש.
ארוחת ערב: אגס אפוי בדבש.

יום 3
ארוחת בוקר: 100 גרם גבינת קוטג 'דלת שומן עם פרוסות אגס ותפוח; תה ירוק.
חטיף: ביצת עוף מבושלת ועגבנייה טרייה; שחפים עם לימון.
ארוחת צהריים: 3-4 כפות. l. דייסת כוסמת; פרוסת פילה עוף אפוי; סלט מלפפון וכרוב לבן; כוס קפיר.
חטיף אחר הצהריים: אגס אפוי בדבש.
ארוחת ערב: אגס אפוי בדבש.

דוגמה לדיאטה של דיאטת חלב אגס

ארוחת בוקר: 100 גרם קורד עם חופן פירות יער; תה ללא סוכר.
חטיף: אגס, גולמי או אפוי (אפשר להוסיף מעט דבש).
ארוחת צהריים: קערת מרק שיבולת שועל; סלט מלפפון ועגבניות.
חטיף אחר הצהריים: 200-250 מ"ל יוגורט.
ארוחת ערב: כוס חלב.

דוגמה לדיאטה לדיאטת אגס כרוב

ארוחת בוקר: כרוב וסלט גזר (300 גרם).
חטיף: 150 גרם אגסים.
ארוחת צהריים: 250 גרם אגסים.
חטיף אחר הצהריים: 150 גרם אגסים ו- 200 גרם כרוב כבוש או כרוב טרי.
ארוחת ערב: 150 גרם אגסים.

התוויות נגד דיאטת האגסים

  • נשים לא צריכות להקפיד על תזונת האגסים במהלך ההריון וההנקה, ילדים, מתבגרים, אנשים בגיל מתקדם, בתקופות של החמרה במחלות כרוניות ובנוכחות מחלות קשות.
  • מכיוון שרוב האפשרויות לירידה במשקל עם אגסים כרוכות בקיצוצים חמורים בתזונה, התייעצות עם רופא לפני תחילת הדיאטה לא תהיה מיותרת.
  • לא מומלץ להשתמש באגסים לאנשים הסובלים לעיתים קרובות מעצירות, סובלים ממחלות בדרכי העיכול (כיבים, קוליטיס, דלקת קיבה וכו ').
  • אגסים טארטים וחמצמצים אינם מסומנים במקרה של בעיות במערכת העצבים.

יתרונות דיאטת האגסים

  1. הודות לפייבוריטיות הפירות של הדיאטות שתוארו לעיל, תוכל לחדש את דמותך באופן משמעותי תוך זמן קצר.
  2. שפע האפשרויות לירידה במשקל באגס מאפשר לכם לבחור את המתאימה למטרות וליכולות שלכם.
  3. אגסים הושרו באודיסיאה על ידי הומרוס, והאלים המתוארים של רומא העתיקה ומצרים החזיקו אגס בידיהם. ישנם סוגים רבים של אגסים, שונים בטעמם, בצבעם, בגודלם. רק ההרכב השימושי של פירות אלה נותר ללא שינוי.
  4. שילוב אידיאלי של ויטמינים A, B, PP, E, K, H, סידן, מגנזיום, גופרית, אבץ, קובלט, ונדיום, נתרן, כלור, זרחן, רובידיום ורכיבים רבים אחרים באגסים משפיע לטובה על הכליות, לבלב, תפקוד מערכת העצבים, תהליכים מטבוליים תוך תאיים, רמות כולסטרול. גם באגסים היה מקום רב לשמנים אתרים, הנותנים לנו כוח, ממריצים, מרימים את רוחנו ומגנים עלינו מפני לחץ. השימוש באגסים עוזר לריפוי הצטננות מהיר ונגד תהליכים נגיפיים.
  5. הכנסה קבועה של אגסים לתזונה תסייע בהגברת הגנות הגוף, בשיפור תפקוד מערכות הלב וכלי הדם והאנדוקרינה, ייצוב פעילות הקיבה והמעיים, וניקוי הגוף ממתכות מזיקות, רעלים ורעלים.
  6. לאכילת אגסים השפעה מיטיבה על המראה שלנו. תמציות מפירות אלה מעניקות אלסטיות לעור, משפיעות על הרמה ומונעות תהליכים דלקתיים. לא בכדי מרכיבי אגס כלולים בקרמים רבים, קרמים וקוסמטיקה אחרת. אגב, אתה יכול לא רק לאכול אגסים, אלא גם להכין לעצמך מסכות מהם.

חסרונות של דיאטת האגס

  • על דיאטות אגסים רבות נקבע תפריט דל מאוד, אשר בבירור לא יחסוך ממך רעב חריף.
  • האגס הוא מוצר עונתי, ולכן על מנת לעקוב אחר הדיאטה שלכם, עליכם לבחור את התקופה בה מבשילים פירות אלו באזורכם. במקרה זה ניתנים לכם התועלת במזון וחיסכון כספי משמעותי.כמו כן היינו ממליצים לדיאטת ענבים

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *