דיאטת אבוקדו

דיאטת אבוקדו
דיאטת אבוקדו לירידה במשקל, לדעת רוב הנשים, הוא כלי יעיל לירידה במשקל ומראה תוצאות חיוביות. שיטה זו של סילוק קילוגרמים מיותרים יכולה להיקרא טעימה ובריאה. אחרי הכל, פרי ירוק מכיל כמות גדולה של חומרים מזינים, ויטמינים ויסודות קורט המשפיעים לטובה על העור, השיער, הציפורניים ועל הגוף כולו.

עקרונות בסיסיים של דיאטת אבוקדו

דיאטת אבוקדו כולל ויטמינים מקבוצות A, B, C, D, E, K, P, כמו גם כמות גדולה של מלחים (נתרן, אשלגן, סידן, זרחן ומגנזיום). יחד עם זאת, האבוקדו מכיל אחוז קטן מאוד של סוכר ואינו מכיל כולסטרול כלל. הודות לכמות זו של חומרים מזינים, פרי זה מסוגל להחליף לחלוטין את כל המזון לבני אדם. אז אתה יכול לאכול בבטחה רק את המוצר התזונתי הזה, ולא לדאוג שהגוף יישאר ללא ויטמינים חיוניים. רבים כנראה שאלו שוב ושוב שאלות כיצד אוכלים אבוקדו לירידה במשקל בבטן ובחלקים אחרים בגוף. זה לא קשה. אתה רק צריך להקפיד על כללים מסוימים. ראשית, רצוי לקלף את האבוקדו של הקליפה הירוקה הכהה שלו כך שלא יהיה לו טעם מר, אם כי יש אנשים שמעדיפים לאכול את הפרי הזה יחד עם עור מר. שנית, אם קלפתם אותו, אך לא אכלתם אותו לחלוטין, אז עדיף לאחסן את הפירות במקרר, אך אל תשכחו לפזר אותם קודם עם מיץ לימון. למה זה נחוץ? אין זה סוד כי עיסת הפרי הזה מחשיך מהר מדי כאשר הוא מקיים אינטראקציה עם חמצן. שלישית, אל תשכח להשליך מיד את העצם, מכיוון שהיא מכילה כמות גדולה של רעלים, והיא יכולה להיות מורעלת ללא בעיות.

בדוק את היתרונות העיקריים של דיאטת אבוקדו לנשים:
– הדיאטה נסבלת בקלות, מכיוון שפרי זה משביע מהר מאוד רעב ומפחית תיאבון;
– פרי זה אינו מכיל כולסטרול;
– הפרי מצויד בחומצות שומן חד בלתי רוויות, המסלקות את רובדי הכולסטרול, מנקים את כלי הדם ומסירים גם רעלים ורעלים מגוף האדם;
– אם הדיאטה שלך אינה קפדנית, התפריט עשוי להכיל מספר רב של מוצרים שונים אחרים;
– שיטה זו להרזיה מתאימה לכולם, למעט ילדים, נשים בהריון וקשישים;
– אם תכלול אבוקדו בתזונה, תיפטר במהירות ממחלות של השד, ממערכת העיכול, תייצב את המצב עם יתר לחץ דם, ותתרום גם להצערת העור.

הפרדוקס העיקרי של דיאטת האבוקדו הוא שפרי זה נחשב לקלוריות הגבוהות ביותר בעולם, אך כאשר אוכלים אותו אנשים לא עולים במשקל, אלא מאבדים אותו. השפעה זו מושגת עקב תכונות שריפת השומן של האבוקדו. אבל היתרון העיקרי של שיטה זו להרזיה הוא העובדה שאחרי שחיסלו את אותם קילוגרמים מיותרים, אנשים כבר לא מעלים אותם. אבוקדו מכיל הרבה קלוריות, כלומר – 160 קק"ל לכל 100 גרם עיסה.

תפריט דיאטה לדוגמא

יוֹם שֵׁנִי

ארוחת בוקר: מערבבים גבינת קוטג 'דלת שומן עם עשבי תיבול טריים וממלאים את חצאי האבוקדו במסה זו, מוסיפים תה ללא סוכר חטיף: מורחים את קרוטוני הבגט עם משחת אבוקדו
ארוחת צהריים: יש לאפות דגים או בשר בתנור, להוסיף זאת למנת סלט ירקות מתובל במיץ לימון
חטיף: ממלאים חצי אבוקדו עם 100 גרם. גבינת קוטג 'דלת שומן
ארוחת ערב: כוס קפיר או יוגורט דל שומן

יוֹם שְׁלִישִׁי

ארוחת בוקר: ממלאים חצי אבוקדו ביוגורט ומוסיפים חתיכה מכל פרי
חטיף: 3-4 קנאפים של אבוקדו, גבינה דלת שומן וזיתים שחורים
ארוחת צהריים: הכינו סלט אבוקדו עם מלפפונים, עגבניות, עשבי תיבול, בצל ומעט תבלינים
חטיף אחר הצהריים: תפוח אחד
ארוחת ערב: כל שני ירקות ירוקים (מלפפון, פלפל)

יום רביעי

ארוחת בוקר: מכינים טוסט עם משחת אבוקדו
חטיף: שתו כוס יוגורט דל שומן
ארוחת צהריים: הכינו סלט אבוקדו, עגבניות ומלפפון
חטיף אחר הצהריים: קוצצים חצי אבוקדו עם גבינת קוטג 'ומוסיפים פרוסה מכל ירק
ארוחת ערב: ניתן לאפות 100 גרם בקר רזה בתנור ולהוסיף לו חצי פרי ירוק

יוֹם חֲמִישִׁי

ארוחת בוקר: לאכול תפוח וחצי פרי ירוק
חטיף: תאכל אגס אחד
ארוחת צהריים: הכינו סלט עם ירקות, אבוקדו ועוף אפוי
חטיף אחר הצהריים: כוס קפיר
ארוחת ערב: שתו כוס יוגורט

יוֹם שִׁישִׁי

ארוחת בוקר: קוצצים את האבוקדו ליוגורט דל שומן עם חתיכת הפרי האהוב עליכם
חטיף: מורחים רסק אבוקדו על טוסט
ארוחת צהריים: מכינים מרק עם אבוקדו, גזר ותפוח אדמה אחד
חטיף אחר הצהריים: אופים תפוח
ארוחת ערב: הכינו סלט ירקות קל

יום שבת

ארוחת בוקר: לחם שיפון עם משחת אבוקדו
חטיף: חצי אבוקדו עם גבינת קוטג 'דלת שומן
ארוחת צהריים: סלט קל של גזר, אבוקדו ועגבנייה
חטיף אחר הצהריים: תה עם ג'ינג'ר
ארוחת ערב: אבוקדו עם יוגורט

יוֹם רִאשׁוֹן

ארוחת בוקר: קוצצים מחצית מהפרי עם גבינת קוטג 'דלת שומן
חטיף: לאכול תפוח
ארוחת צהריים: אופים 100 גרם דגים
חטיף אחר הצהריים: לגמו מתה ג'ינג'ר
ארוחת ערב: אופים את העוף בתנור ומכינים סלט ירקות

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *