דיאטותדיאטות הרזיה

דיאטה פשוטה

פעולה: ירידה אינטנסיבית במשקל מבלי לפגוע בנפש
תוצאה: ירידה של 5 ק"ג ללא מונוטוניות בתפריט ותחושת רעב
יישום: תוך 7 ימים
חובה: ביצי עוף, חסה, סובין, לחם לבן, חלב, בשר חזיר דל שומן, עגבניות, מלפפונים, תרד, תפוחי אדמה, בשר טחון (כדורי בשר), ספגטי, גזר, ריבת פירות, כופתאות, גבינת קוטג 'דלת שומן, תפוחים , בקר, דגים, חמאה, מיץ עגבניות.

עקרון התזונה לתזונה פשוטה ועדינה זו הוא החלפת תפריט של ימים אחידים ומשונים לפי התוכנית הבאה:

יום מוזר
ארוחת בוקר ראשונה: תה (עם חלב), ביצה רכה, חסה, טוסט סובין ללא חמאה.
ארוחת בוקר שנייה (או חטיף אחר הצהריים): כוס חלב, לחם לבן עם פרוסת חזיר, עגבנייה טרייה אחת.
ארוחת צהריים: מרק חם (באופן אידיאלי, בורשט אדום), תפוחי אדמה מבושלים או ספגטי, קציצות עם פטרוזיליה, סלט גזר טרי, ג'לי פירות לקינוח.
ארוחת ערב: כופתאות (חצי גמר או עצלן), מיץ עגבניות, תה.

אפילו יום

ארוחת בוקר ראשונה: קפה עם חלב, גבינת קוטג 'עם עגבניות טריות, לחם סובין.
ארוחת בוקר שנייה (או חטיף אחר הצהריים): כוס חלב, תפוח, עוגיה אחת יכולה להיות.
ארוחת צהריים: מרק חם (אידיאלי גדול), צלי בקר דל שומן, תפוחי אדמה מבושלים, סלט ירקות טרי.
ארוחת ערב: דג ג'לי, סלט ירקות עם שמן צמחי, פרוסת לחם קלוי עם חמאה.

אוכלים 4 פעמים ביום, אפילו לא תשימו לב שאתם עושים דיאטה.

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button