דיאטה הודית

דיאטה הודית
לרוב זה לא סוד שרוב ההינדים ויתרו על אכילת בשר במשך זמן רב. ובעקבות הדוגמה שלהם, אנשים רבים הוציאו בשר מהתזונה שלהם.

דיאטה הודית- כללי תזונה.
– שתו 3 ליטר מים ביום.
– לאכול 2-3 פירות ביום.
– הכניסו לתזונה ירקות גולמיים, אצות עם סויה.
– אל תשכחו מרקים (חמים, קרים), ירקות מאודים לארוחות הצהריים והערב.
– מנות דגנים, למעט לחם, אורז, פסטה.
– ממוצרי חלב מותר להשתמש – יוגורט נטול שומן, גבינת קוטג ', יוגורט טבעי.
– אגוזים

דיאטה הודית- תפריט לדוגמא.

ארוחת בוקר : מיץ מפירות או ירקות טריים, תה (עם פרוסת לימון או חלב, אך ללא סוכר), דגנים עם כוס חלב דל שומן.

ארוחת צהריים : סלט מלפפונים עם רוטב יוגורט ומעט גרגרי שומשום, צלחת אורז עם עדשים (שלושה חלקי אורז לחלק אחד עדשים) וגזר מבושל, או קערת סולת עם שעועית וירקות, או מנה של 20% גבינת קוטג 'ופירות סלט טריים.

ארוחת ערב : סלט נבטי סויה, עגבניות ופטריות + קדירת ירקות עם פרוסת לחם כפרי, או שתי ביצים מבושלות בשקית עם תרד ופרוסת טוסט, או סטייק סויה עם קציצת ירקות; יוגורט טבעי וקומפוט תפוחים.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *