דיאטותדיאטות הרזיה

דיאטת הברון

דיאטה זו פותחה על ידי מורה היוגה הנודע, הברון בפטיסט, שיצר תוכנית משלו של Baptist Power Yoga. התוכנית כוללת פעילות גופנית אינטנסיבית עם שינוי יציבה מהיר, ועל האימון להתקיים בחדר חם מאוד, עם טמפרטורת אוויר של כ- 30 מעלות. האוויר המחומם מאיץ את סילוק הרעלים מהגוף ועוזר להאיץ את חילוף החומרים. שיעורי יוגה בפטיסטים יכולים לעזור לך לרדת במשקל ולחזק את השרירים. בנוסף לפעילות גופנית, Baptist רואה חובה לאכול על פי מערכת מיוחדת, שמשמעותה דחייה של מוצרים מוגמרים למחצה, אלכוהול, מוצרים המכילים סוכר וכל תוספים מלאכותיים.

דיאטת הברון בפטיסט 7 ימים נועדה לנקות את הגוף, לרזות במהירות ולהתכונן למעבר לתזונה בריאה וטבעית. יתר על כן, דיאטה זו טובה להחזיר את קצב חילוף החומרים הרגיל. בשבעה ימים תוכלו להיפטר מ-3-4 קילוגרמים. התוצאה תהיה בולטת יותר אם תתחיל להגביר את הפעילות הגופנית במקביל לתזונה שלך.

במשך שבעה ימים תצטרכו לוותר על השימוש בסוכר, אלכוהול, מוצרים המכילים קפאין. גם כל מוצרי החלב אינם נכללים לחלוטין, למעט יוגורט טבעי, שאינו מכיל תוספי סוכר ופירות. לאחר דיאטה של שבוע ניתן להחזיר חלב לדיאטה.

יום ראשון ושני

מיד לאחר ההשכמה: כוס מים חמים עם מיץ מחצי לימון וכפית דבש.

ארוחת בוקר : כל פרי או מיץ פירות סחוט טרי, כוס יוגורט טבעי, תה נטול קפאין (רצוי צמחים). אפשר להוסיף כמה צנוברים לפרי.

ארוחת צהריים : מנה חלבונית אחת, מנה פחמימה אחת, מנת סלט לבושה בחומץ או מיץ לימון (השתמשו בפירות או בחומץ בלסמי). זו תהיה הארוחה הגדולה ביותר של היום.

חטיף אחר הצהריים : פירות או ירקות טריים.

ארוחת ערב: מנת חלבון אחת, מנה פחמימה אחת, מנת סלט. פירות טריים או אפויים מוצעים כקינוח. המנות צריכות להיות קטנות יותר מאשר בארוחת הצהריים.

פירוש מנות חלבון הוא: בשר רזה (חזה עוף) או דגים, בשר סויה. יש צורך לאדות אותו, ניתן לאפות אותו בתנור, אך לא ניתן להוסיף שמן בעת האפייה. מנת חלבון היא בערך בגודל כף היד (לא כולל אצבעות).

מנות פחמימות המומלצות על ידי הברון בפטיסט – אורז חום מבושל, עדשים, מאכלים אחרים המכילים פחמימות מורכבות. מנת פחמימות לא צריכה להיות גדולה יותר מהאגרוף הקפוץ לפי נפח.

יום שלישי, רביעי וחמישי

רק פירות מותרים. מפתח הדיאטה מכנה בימינו ימי פריקה. ניתן לאכול פירות בכל כמות ושילוב, בצורה של סלט, שנאפה. מותר מיצים טריים סחוטים. ברצוני, עם זאת, להיזכר בתכולת הקלוריות הגבוהה בפירות כמו בננות וענבים. אל תפחדו מהתפריט הדל – ההנחה היא שהיומיים הראשונים הכינו אתכם להפחתה בתזונה היומית, ותחושת הרעב לא תעצבן אתכם הרבה, בנוסף, כמעט בכל מקום מבחר הפירות גדול מספיק, ללא קשר לעונה, ותוכלו לאסוף בקלות ארוחה של שלושה ימים לטעמכם.

שימו לב שבשלושת ימי הפרי הללו מותר עגבניות ואבוקדו – למהדרין, הם גם פירות. הכינו סלטים עם חומץ תפוחים או חומץ בלסמי כדי לתבל את תזונת הפירות שלכם.

יום שישי ושביעי

התפריט של היומיים האחרונים חוזר על התפריט של היומיים הראשונים.

בתום הדיאטה בת שבעה הימים, אם תמלא אחר המלצותיו של הברון בפטיסט, אל תחזור לתזונה הקודמת שלך – עבור למאכלים טבעיים והרחיב את הדיאטה בהדרגה. בהמשך תוכלו לכלול בתפריט מוצרי חלב, שומנים, ירקות עמילניים, אולם אם ברצונכם לשמור על הקלילות החדשה ככל האפשר, תאלצו לוותר על סוכר, בשר שומני ומזונות אחרים האסורים על ידי מערכת המזון בפטיסטה. .

זה לא יהיה חכם לשקול את הדיאטה של הברון בפטיסט במנותק מפעילות גופנית – הדיאטה שלו תוכננה במיוחד עבור מי שמתרגל יוגה על פי תוכנית הבפטיסטים. אם היוגה לא קרובה אליך או שאין לך אפשרות להתחיל להתאמן, מצא דרך אחרת להתאמן באופן שיטתי, זה יכול להיות כושר, ריקוד או שחייה. תפריט תומך יעזור לכם לזרז את חילוף החומרים שלכם ולאזן את צריכת ואיבוד הקלוריות.

התוויות נגד : הריון, מחלות כרוניות בכליות או במערכת העיכול, סוכרת. יש צורך בהתייעצות עם מומחה או תזונאי לפני השימוש בדיאטה.

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button