תזונה על קוראג ': ביקורות, תפריטים, יעילות, התוויות נגד

תזונה על קוראג ': ביקורות, תפריטים, יעילות, התוויות נגד_600e4e4684be2.jpeg
ДИЕТА НА КУРАГЕ: отзывы, меню, эффективность, противопоказания
  • דיאטות הרזיה
  • 22 באוגוסט 2018, 21:55
  • 2 165
  • 0 דעות

ירידה במשקל עד 2 ק"ג ביומיים.
תכולת הקלוריות היומית הממוצעת היא 850 קק"ל.

משמשים מיובשים (משמשים מיובשים) יעזרו גם לשנות את דמותכם וגם לשמור על הבריאות. כעת אנו מציעים לך ללמוד על דרכים לרזות באמצעות משמשים מיובשים הנמשכים יומיים וחמישה.

דרישות דיאטה למשמשים מיובשים

אם אתה צריך להחיות במהירות את הדמות שלך לפני אירוע חשוב או אחרי סעודה, תזונה של יומיים על משמשים יבשים תתאים לך. הכללים שלה מרמזים על 4 ארוחות ביום. ארוחת הבוקר תמיד זהה: עליכם לאכול עד 70 גרם מפירות יבשים אלו. יש לנו ארוחות צהריים וערב עם מנות כאלה: מנה מתונה של דגני בוקר שבושלו במים, מרק ירקות ללא טיגון, בשר רזה או דגים. לארוחת הצהריים מומלץ לאכול שתי מנות עיקריות וארוחת ערב, לעצור באחת. בשתי הארוחות תוכלו להשתמש, בנוסף לאוכל ה"עיקרי ", עד 50 גרם משמשים מיובשים. כדי שהיא לא תשתעמם, מותר לחגוג פירות יבשים אחרים. לנשנוש אחר הצהריים, אכלו סלט פירות או ירקות (עדיף להתמקד במוצרים שאינם עמילניים) ו -30 גרם משמשים מיובשים.

דיאטה זו יכולה להיות מגוונת במידה מסוימת וניתן להציג מאכלים אחרים לפי שיקול דעתך. אך בהחלט כדאי לוותר על ממתקים (כולל משקאות המכילים סוכר), מנות מטוגנות, מלוחות ועתירות קלוריות מדי, ומוצרי קמח לבן.

שתו כשני ליטר מים דוממים מדי יום. הכמות הכוללת של משמשים יבשים (ופירות יבשים אחרים) הנצרכת ביום לא צריכה להיות פחות מ 200 גרם. במשך יומיים של דיאטה זו על משמשים מיובשים, ככלל, 1.5-2 קילוגרמים נוספים עוברים.
דיאטה על משמשים מיובשים

אם אתה רוצה לרדת במשקל בצורה מוחשית יותר, אתה יכול לנסות את הדרך הפופולרית השנייה לשנות את הדמות שלך באמצעות משמשים מיובשים – דיאטה, שמומלץ להמשיך למשך 5 ימים לכל היותר. לאחר תקופה זו ניתן להוריד עד 5 קילוגרמים ממשקל עודף, כלומר בממוצע קילוגרם מיותר אחד עוזב את הגוף ביום. מסכים, זו תוצאה טובה! אבל, ראוי לציין שכוח הרצון לכך לא יהיה חלש, מכיוון שתצטרכו לשבת, למעשה, על דיאטה חד-פעמית.

המנה העיקרית שתופיע על שולחנכם היא פירה העשוי משמשים מיובשים. להכנתו יש לקחת 300 גרם משמש יבש ולשטוף היטב. אפשר גם להשרות משמשים מיובשים במים, זה יהפוך אותו לאחיד יותר. לאחר מכן, עליך למלא אותו במיץ משמש (בכמות 500 גרם) ולערבב את הכל עם בלנדר. חלקו את המסה שנוצרה לחלקים שווים וצרכו לאורך כל היום. רצוי שיהיו לפחות ארבע ארוחות. לא מומלץ לאכול אחרי השעה 18:00. בנוסף למים נקיים ללא גז, תוכלו לשתות תה ירוק לא ממותק בדיאטה.

המשך הדיאטה מעבר לתקופה שצוינה מיואש מאוד. למרות העובדה שמשמשים יבשים מכילים כמות גדולה של חומרים מזינים, תזונה לבדה אינה יכולה לענות באופן מלא על צרכי הגוף בכל המרכיבים הדרושים. בתום דיאטה כזו, חלק מאוד להכניס לתפריט מוצרים חדשים, ועדיף להתמקד במוצרי חלבון דלי שומן, שהגוף כנראה כבר החל להשתוקק להם. אל תשכח להעשיר את התפריט בגבינת קוטג ', קפיר דל שומן, בשר ודגים מבושלים ללא שמן ותוספות שומניות אחרות.
כדי לשמור על המשקל הקיים או כדי להפחית אותו בצורה חלקה ונוחה, ניתן לבצע ימי צום מיוחדים במשמשים מיובשים . להכנת הדיאטה של יום כזה קחו 2 כוסות משמשים מיובשים, שטפו אותו, מלאו אותו במים והשאירו אותו בן לילה. בבוקר על קיבה ריקה אתה צריך לשתות מעט מים בהם הרטגת את המשמש. חלקו את הפירות שנותרו ל -6 מנות שוות ואכלו במהלך היום. חשוב לשתות מספיק נוזלים במהלך תקופה זו. רצוי שכמותו הכוללת הייתה לפחות שלושה ליטר (זה כולל מים דוממים רגילים או מינרליים, תה ירוק וצמחי מרפא ללא תוספת סוכר).

חשוב לבחור את המשמשים המיובשים הנכונים. לפני הרכישה יש לוודא שהוא הבשיל והתייבש באופן טבעי. משמשים מיובשים כאלה צריכים להיות בצבע חום. אם הפירות צהובים, כתומים, אדמדמים, עדיף לסרב לטעום אותם. הסיכויים טובים שהם טופלו כימית לצורך אחסון או יופי טובים יותר. שימו לב גם לעובדה שלמשמשים המיובשים אין ברק לא טבעי. על המקור הטבעי ביותר והאיכות הטובה ביותר מעיד הפרי המט.
דיאטה על משמשים מיובשים

תפריט תזונה על משמשים מיובשים

דוגמה לדיאטה של דיאטה בת יומיים על משמשים מיובשים

יום 1
ארוחת בוקר: משמשים מיובשים.
ארוחת צהריים: קערת מרק ירקות; 150 גרם פילה עוף מבושל; פירות מיובשים.
חטיף אחר הצהריים: סלט מלפפון-עגבניות ומשמשים יבשים.
ארוחת ערב: דייסת אורז מבושלת במים בתוספת פירות יבשים.

יום 2
ארוחת בוקר: משמשים מיובשים.
ארוחת צהריים: כמה כפות כוסמת מבושלת ופירות יבשים.
חטיף אחר הצהריים: תפוח אפוי ומשמשים מיובשים.
ארוחת ערב: 100-120 גרם דגים אפויים ופירות יבשים.

התוויות נגד דיאטות למשמשים יבשים

  • דיאטה על משמשים מיובשים (ואכן צריכה של משמשים מיובשים בכמויות מוחשיות) אינה מסומנת בסוכרת עקב ריכוז הסוכרים הגבוה בפירות יבשים אלו. למרות שמקורם טבעי, חולי סוכרת אינם צריכים להשתמש בהם בכמויות כאלה.
  • מאפיין מובהק נוסף של משמשים מיובשים הוא יכולתו להוריד את לחץ הדם. מסיבה זו, דיאטה זו אינה מסומנת בחולים עם יתר לחץ דם, מכיוון שיש להם אינדיקטור חשוב זה כל כך נמוך.
  • אי אפשר לעקוב אחר כללי הדיאטה על משמשים מיובשים לאנשים הסובלים ממחלות בדרכי העיכול.
  • טכניקה זו (במיוחד מונו-דיאטה) אינה מומלצת לנשים במהלך ההריון ובעת הנקה של תינוק, ילדים ואנשים בגיל.
  • רצוי מאוד לא להזניח את בריאותך לפני תחילת הדיאטה ולפנות לייעוץ של רופא.

יתרונות הדיאטה על משמשים מיובשים

  1. בנוסף לעובדה שתוך זמן קצר אתה יכול להשליך כמה קילוגרמים מיותרים, השימוש בפירות יבשים זה מרתיע באופן מושלם את החשק למתוק. אך ידוע כי ההתמכרות לקונדיטוריה ולמוצרים אחרים המכילים סוכר היא שהופכת לרוב לאבן נגף בדרך לצורות הרצויות. בגלל חוסר גלוקוז במהלך עבודה נפשית פעילה, אנשים רבים כל כך רוצים לפנק את עצמם בשוקולד או משהו דומה. אך אל תמהרו לחנות אחר "הפרי האסור". נסו להחליף אותו במשמשים מיובשים, אשר נהדרים להזנת המוח ולענג את בלוטות הטעם. לאחר שהכנסת משמשים מיובשים ופירות יבשים אחרים לדיאטה, סביר להניח שתבחין בקרוב שאתה רוצה ממתקים פחות ופחות. ולאורך זמן, השן המתוקה ככל הנראה תיפטר לחלוטין מההתקשרות המזיקה שלהם. וזה לא מפתיע, כי הצורך בממתקים יסתפק יותר מפירות יבשים.
  2. משמשים יבשים עשירים בתכונות שימושיות אחרות. בשל תכולת האשלגן השופעת, יש לו השפעה חיובית על עבודת מערכת הלב וכלי הדם. ברזל, זרחן, אבץ, כלור, ניקל, סלניום ועוד יתרונות טבעיים קיימים בכמויות ניכרות במשמשים מיובשים. בהקשר זה, הכנסת משמשים מיובשים לתפריט שימושית מאוד לאנמיה, יתר לחץ דם, הופעת טרשת עורקים ואנמיה.
  3. הרכב הוויטמינים המגוון של משמשים מיובשים מפחית את הסיכון לפגיעה בגוף מהתזונה, בהם הדיאטה מצומצמת משמעותית. מאפיין מובהק של משמשים מיובשים הוא הימצאות כמות גדולה של סיבים בתוכו. חומר מועיל זה תורם לניקוי הטבעי של המעיים מרעלים וחומרים אחרים העלולים להזיק.
  4. יתרון נוסף של הטכניקה באמצעות פרי מיובש זה יכול להיחשב לערך התזונתי של משמשים מיובשים: 100 גרם מכילים כ -230 קלוריות. זהו אינדיקטור משמעותי. עם זאת, סוכריות או עוגות מכילות הרבה יותר יחידות אנרגיה. וקשה לאכול הרבה משמשים מיובשים. השימוש בעדינות זו, אפילו בכמויות קטנות, מסייע להרוות את הגוף ולהימנע מהתקפי רעב חריפים ורצון להשתחרר. בנוסף, מרבית הקלוריות של משמשים מיובשים הן פחמימות נכונות. הם הופכים במהירות לאנרגיה ונצרכים על ידי הגוף. אך כמעט ואין שומנים במשמשים מיובשים המגדילים את הסיכוי לעלות במשקל עודף. באופן חיובי, הכנסת משמשים מיובשים לתזונה משפיעה גם על תהליך חילוף החומרים שמהירותו חשובה להרזיה ולשמירה על משקל חדש.
  5. השימוש במשמשים מיובשים מקדם ייצור אנדורפינים – הורמון המעלה באופן טבעי את מצב הרוח ומקל על עצבנות. להרכב המשמשים המיובשים השפעה טובה מאוד על מערכת העצבים האנושית. מרכיביו אינם מעמיסים יתר על המידה את הגוף, אך נספגים די בקלות.

חסרונות של דיאטה על משמשים מיובשים

כדי להישאר בדיאטה עד הסוף (במיוחד באופציה של חמישה ימים), אתה צריך לגלות כוח רצון וסבלנות. אכילה של משמשים מיובשים בלבד למשך 5 ימים יכולה להשתעמם.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *