מרק ירקות להרזיה

מרק הרזיה ירקות_60177273e147f.jpeg
ניתן לרדת עד 5 ק"ג בשבוע, תוך שמירה קפדנית. הדיאטה לא רק תיתן ירידה במשקל, אלא גם תנקה את הגוף מרעלים וטקסינים. עיקרון הדיאטה הוא פשוט – אכלו מרק בארוחות הבוקר, הצהריים והערב כל השבוע. יש צורך לנטוש לחלוטין משקאות אלכוהוליים בזמן הדיאטה.

מתכון למרק נס:

6 בצלים בינוניים
מספר עגבניות (לפי הטעם) (משומר)
ראש כרוב קטן אחד
2 פלפלים ירוקים
צרור סלרי אחד
קוביה אחת של ציר ירקות

שים שעווה קצוצה במים קרים והעלה באש. תן לזה לרתיחה. מתבלים במלח ופלפל, מבשלים על אש גבוהה למשך 10 דקות, ואז ממשיכים להתבשל על אש נמוכה עד שכל הירקות רכים. המרק הזה אמור להפוך עבורכם ללחם, בשר, קפה וכריך. לנשנוש, אכלו כוס מרק. הוא ממלא את הבטן, מעניק תחושת מלאות, בעוד שיש בו מעט מאוד קלוריות. כמשקה, מומלץ מים מינרליים, מים ממותקים, תה.

אי אפשר לאכול רק מרק, ולכן יש וריאציות:

היום הראשון. מרק ופירות.
כל פרי שאינו בננות. מלונים ואבטיחים נמוכים יותר בקלוריות מאשר ברוב הפירות האחרים. אכלו רק מרק ופירות.

יום שני. מרק וירקות.
אתה יכול לאכול את כל הירקות שאתה רוצה עד שאתה מלא. ירקות גולמיים, טריים או משומרים, ירקות עלים. אכלו הכל עם מרק.

יום שלוש. מרק, פירות וירקות.
כל הפירות.

יום רביעי. מרק, פירות וירקות וחלב.
אכלו כמה שיותר מרק, ירקות ופירות טריים, אבל לא יותר משלוש בננות. אתה יכול לקבל כוס חלב.

יום חמישי. בקר ועגבניות עם מרק.
ביום החמישי תוכלו לאכול בקר ועגבניות: 300 – 500 גרם בקר וכמות זהה של עגבניות טריות. נסו לשתות 6-8 כוסות מים באותו יום. וכמובן מרק.

היום השישי. בקר וירקות (במיוחד עלים) בתוספת מרק.
אכלו את המילוי של בשר בקר וירקות, כרצונכם. הקפידו לאכול מרק. לשתות מים.

היום השביעי. אורז חום, מיץ פירות, ירקות ומרק.
כיום תוכלו לאכול אורז חום, מיץ פירות לא ממותק וירקות. אכל שוב את התמלאות שלך. הקפידו לאכול מרק. ניתן להוסיף אורז למרק, או להוסיף אורז לאורז. אפשר לקצוץ בצל או עגבניות, כרובית. לשתות מים.

זה אסור בהחלט: לחם, אלכוהול, משקאות מוגזים, מטוגן.
אכל מרק בכל פעם שאתה מרגיש רעב.
הסר היטב את כל השומנים מהבשר, והסר את העור מהעופות.

אם אתה מפריע לתזונה, התחל אותה שוב מהיום הראשון.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *