דיאטותדיאטות הרזיה

הדיאטה של מדונה

 
כפי שהתברר, הזמרת המפורסמת לא אדישה למטעמים מתוקים ובאופן טבעי לא מכחישה לעצמה דברים טובים. לכן, לעתים קרובות היא צריכה להתאים את צורותיה. דיאטה זו מיועדת לאוהבי הממתקים. עם עמידה קפדנית בתפריט, אתה יכול להוריד 1-2 ק"ג בשבוע. אבל אתה לא צריך לשכוח מפעילות גופנית, אם אתה לא אוהב לעשות ספורט או פשוט עצלן, אז פשוט צא לטיולים לעתים קרובות ככל האפשר.

 

חוקי התזונה של מדונה :
– בארוחות הבוקר, הצהריים והערב חובה לשמור על יחס השומנים, החלבונים והפחמימות בשיעור של 30:30:40;
פחמימות צריכות להיות מורכבות (ירקות, פירות), ולא עמילניות (פסטה, לחם, תפוחי אדמה, דגנים);
– נדרשים שומנים – הם מפחיתים את הרעב ומעניקים מרץ;
– בכדי לשמור על היחס הרצוי, זכרו: נפח מנת חלבונים צריך להיות בגודל אגרוף, פחמימות צריכות להיות גדולות פי שניים. שמן לטיגון ולהלבשה מעט;
– תשכחו מקפאין.

תפריט ממדונה:

ארוחת בוקר. טוסט עם שני חלבונים, ביצה אחת, תפוח, תפוז או אפרסק.

ארוחת צהריים . פרוסת לחם מקמח מלא, הודו או חזה עוף, משומנת במיונז.

ארוחת ערב . מנת חלבון (דגים, עוף, בשר בקר רזה), הרבה ירקות, מעט פסטה וחצי תפוח אדמה אפוי קטן

 
 

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button