דיאטת שרימפס

דיאטה על שרימפס_600e4e5596967.jpeg
תוֹכֶן:

ירידה במשקל עד 5 ק"ג תוך 7 ימים.תכולת הקלוריות היומית הממוצעת היא 760 קק"ל.
אוהבים פירות ים? במקרה זה, בוודאי תשמח שיש תזונה מיוחדת המבוססת על שימוש בשרימפס. במשך שבוע של הדיאטה המוצעת, אתה יכול להוריד 3-5 קילוגרמים מיותרים.

דרישות דיאטת שרימפס

אם תחליט לשנות את דמותך בדיאטת שרימפס שבועית, תצטרך לצרוך 250 גרם של רכיכות אלה מדי יום. עדיף לאכול אותם מבושלים, מתובלים במיץ לימון סחוט וכמות קטנה של שמן זית. אם אתה אוהב שרימפס מטוגן, אתה יכול להרשות לעצמך אותם בצורה זו, אך לא יותר משליש מהערך היומי. את השאר עדיין מומלץ לבשל.
כרוב לבן, עגבניות, מלפפונים וירקות אחרים שאינם עמילניים, חסה וירקות שונים יהיו תוספות מעולות למנה העיקרית. עדיף לוותר על ירקות עמילניים לחלוטין או, לפחות, להפחית משמעותית את כמותם בתזונה. לדוגמא, זה בסדר לפנק את עצמך בסלק אם אתה אוהב אותם. אך עדיף לעשות זאת לא יותר מפעם או פעמיים בשבעה ימים ולא לאכול יותר מ 200 גרם לישיבה. באופן כללי, כמות הירקות הנצרכת היומית צריכה לשקול לא יותר מ -1 ק"ג. בנוסף, מדי פעם מותר לנשנש חטיף עם פירות (תפוחים, פירות הדר, קיווי), וכן פירות יער שאוהבים.
מומלץ לסרב לשאר המוצרים בתקופה שלאחר המתודולוגיה. לא מומלץ גם להתמכר למלח וסוכר. אתה יכול לשתות שתייה חמה (קפה חלש, תה), אך ריק. אתה יכול גם להשתמש במיצים, אך סחוטים טריים וללא ממתיקים. אך זכרו שהם אינם אפשרות לשתיית הקלוריות הנמוכה ביותר, לכן עדיף להגביל את עצמכם לכוס מיץ אחת או שתיים ביום. מותר לשתות עד 250 מ"ל חלב דל שומן מדי יום.
דיאטת השרימפס מאפשרת שימוש בכל סוג של פירות ים אלה (מלכותי, נמר, קטן, גדול וכו '). אך שים לב שמומחי תזונה ממליצים לרכוש שרימפסים. זה עשוי לקחת קצת זמן לנקות אותם, אבל בסופו של דבר תגיע למוצר בריא יותר. בחר שרימפס עם צבע אחיד וחלק וזנב מסולסל. אם זנב השרימפס נפרש, המשמעות היא שהוא כבר לא היה חי לפני ההקפאה או שהופשר. אם הקליפה יבשה, צבע הבשר הפך צהוב, הרגליים מכוסות בכתמים שחורים, ואז שרימפס כזה הוא ישן. אם ראש השרימפס שחור, אז זה אדם חולה. אל תפחדו מהצדפות ירוקות הראש, הם אכילים וטעימים, הם פשוט אכלו סוג מיוחד של פלנקטון. ולשרימפס לפני הרבייה יש ראש חום, ובשרם שימושי במיוחד. באופן כללי, תכונות מועילות וטעמים נשמרות באופן מקסימלי בבשר השרימפס, שהוקפא טרי. יש להם צבע אפור-חום של הקליפה.
עכשיו בואו נתעכב מעט על איך לבשל שרימפס. להפשיר אותם לאט. תחילה מקררים במדף התחתון, ואז מרוקנים ומשאירים את השרימפס בטמפרטורת החדר. בעת הבישול צריך לזרוק את השרימפס למים רותחים ולאחר הרתיחה לבשל 5-10 דקות (תלוי בגודל הרכיכה). כשהם עולים וכתומים, הסירו מיד את התבנית מהכיריים. שרימפס מבושל מדי הופך את הבשר לקשה. אפשר אם תרצה להוסיף תבלינים ותבלינים למים. אל תוציאו את השרימפס מיד, תנו להם לאדות 10-15 דקות. ואז הבשר שלהם יהפוך לעסיסי יותר.
אפשר לבשל שרימפס בסיר כפול (4-5 דקות). בשר שרימפס מאודים שומר יותר חומרים מזינים, וטעמו עדין יותר.
נמכרים גם שרימפסים לא קלופים קפואים. לאחר ההפשרה, הם יכולים להישמר במים רותחים במשך כמה דקות, אתה יכול פשוט להרטיב אותם במים רותחים, אתה יכול להכניס אותם למים רותחים ולהביא לרתיחה. השרימפס כבר הורתחו לפני ההקפאה, לכן טיפול בחום נוסף אינו הכרח, אלא דרך להימנע מבעיות מעיים.
שרימפס טעים, מטוגן 3-4 דקות בירקות או חמאה, נאפה בתנור או בגריל. ואל תשכחו להסיר את וריד המעי הכהה משרימפס גדולים, אחרת הבשר יהיה טעים. אגב, אתה יכול לקלף את השרימפס מהקליפה כאשר הם לא מופשרים לחלוטין או מיד לאחר רתיחה, לטבול אותו במים קרים למשך חצי דקה.

תפריט דיאטת שרימפס

דוגמה לדיאטת שרימפס יומית

ארוחת בוקר: קיווי קטן וכוס מיץ תפוזים (רצוי סחוט טרי).
חטיף: תפוח.
ארוחת צהריים: סלט שרימפס לבוש במיץ לימון; קערת מרק מחית ירקות; כוס מים מינרליים.
חטיף אחר הצהריים: קומץ פירות יער אהובים עליכם; חצי אשכולית קטנה; 200-250 מ"ל מיץ רימונים.
ארוחת ערב: מנת שרימפס מבושלת; כמה כפות סלט ירקות ירוק; כוס חלב.

התוויות נגד דיאטת השרימפס

  • אי אפשר לפנות לדיאטת שרימפס לעזרה בנוכחות מחלות במערכת העיכול, מערכות לב וכלי דם והפרשות.
  • התייעצות עם רופא לא תהיה מיותרת בשום מקרה.

יתרונות דיאטת השרימפס

  1. בשל העובדה שמספר רב של ירקות מעורבים בטכניקה זו, אינך מאוים בתחושת רעב חריפה. מגוון המוצרים המותרים הוא מגוון למדי. זה מאפשר לכם לבחור את האוכל המתאים לטעמכם.
  2. אין ספק שכדאי להתעכב על התכונות המועילות העיקריות של בשר שרימפס. הוא עשיר ביסודות קורט שונים (סידן, מגנזיום, אשלגן, יוד, אבץ). בשר שרימפס מכיל שפע גדול של ויטמיני E, המונעים הזדקנות מוקדמת של העור ותורמים לריפוי הטבעי שלו.
  3. צריכת שרימפס עוזרת לחיזוק הגנות הגוף ולשמירה על איזון הורמונלי בריא. מחקרים מדעיים רבים הראו כי חומרים בשרימפס יכולים לעזור לגוף להתנגד לנגיפים ולהצטננות שונים. בהקשר זה, פירות ים אלו מומלצים לשימוש על ידי אנשים הנוטים להתקפים תכופים של דלקת שקדים, ברונכיטיס ומחלות דומות אחרות.
  4. גם תכונות ההתחדשות של הבשר של רכיכות אלה מצוינות. צריכה קבועה של זה מקדמת את התחדשות רקמות הגוף ברמה התאית, וזה עוזר לנו להישאר צעירים ובריאים יותר. תכונות אלו נובעות מהימצאותם של קרטנואיד בשרימפס – פיגמנט המעניק להם צבע אדום ובעל תכונות נוגדות חמצון רבות.
  5. בשר שרימפס טוב גם מכיוון שנוכחותו בתזונה מפחיתה את הסיכון לתגובות אלרגיות ולהתפתחות רגישות למזונות שונים.
  6. חומצות אומגה 3, שנמצאות בשפע גם בשרימפס, מנרמלות את תפקוד מערכת הלב וכלי הדם ומשפרות את מראה השיער והציפורניים.
  7. שרימפס, כמו פירות ים רבים אחרים, משפיע לטובה על הפעילות הנפשית, משפר את הזיכרון והריכוז.

החסרונות של דיאטה שרימפס

  • ראוי לשים לב לעובדה שתזונת השרימפס דלה בקלוריות למדי. בהקשר זה, "מפגשים" עם חולשה, עייפות מוגברת ותחושות אחרות לא מאוד נעימות אינם נכללים. בנוסף, בתזונה זו, הפחמימות מוגבלות משמעותית, והיעדרן הארוך בתזונה יכול לעורר בעיות שונות.
  • לכן, מומחים ממליצים בחום לא להקפיד על דיאטה במשך יותר משבוע, לא משנה כמה קל ניתן לך. כמובן שכדאי לשים לב לעובדה שרימפס הוא לא תענוג המזון הזול ביותר. אין זה מפתיע שרבים מהאנשים שרוצים לרדת במשקל בוחרים באופציות תקציביות יותר לירידה במשקל שאינן דורשות רכישת מוצרים "עלית".

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *