דיאטת קרמלין

דיאטת קרמלין
דיאטת קרמלין נחשבת לאחת הדיאטות עם ירידה חדה בכמות הפחמימות בתזונה. לפיכך, הגוף ייאלץ לבזבז את עתודותיו ולייצר אותם לאנרגיה לכל החיים. זו גם אחת מאותן דיאטות כאשר אתה יכול לאכול את המזונות האסורים בדיאטות אחרות. העיקרון הוא פשוט מאוד: אם אתה רוצה לרדת במשקל, כמות הפחמימות הנצרכת במזון לא תעלה על 20 – 40 יחידות קונבנציונליות (1 יה – 1 גרם פחמימות). אם אתה צריך לשמור על המשקל, אתה צריך לצרוך לא יותר מ 60 יי ליום ואם אתה רוצה להשתפר להיפך, אתה צריך לצרוך יותר מ 60 יי ליום.

ניתן למצוא את מספר היחידות המקובלות בטבלאות שלהלן.

יתרונות וחסרונות של תזונה

מקצוענים

  1. יעילות גבוהה
  2. אין צורך לספור כל הזמן קלוריות
  3. זה עובר ללא תחושת רעב ועייפות מתמדת, מכיוון שהוא רווי בחלבונים
  4. אוכל הולם מותר
  5. אתה יכול לאכול מטוגן, מלוח, בשר, שומני

מינוסים

  1. בשל צריכת סיבים מועטה בתזונה, הקיבה אינה יכולה לעכל את המזון באופן מלא, ולכן, תהליכי תסיסה יכולים להתחיל בקיבה וכתוצאה מכך דיסביוזה
  2. עקב שימוש מתמיד בכמות גדולה של חלבון, יש עומס רב על הכליות, כמו גם בגלל כולסטרול גבוה, הלב, כלי הדם והכבד עלולים לסבול.
  3. עומס שלפוחית השתן

התוויות נגד

  • תקופת הריון והנקה
  • מחלות בדרכי השתן
  • סוכרת
  • גיל המעבר אצל נשים
  • מחלות לב וכלי דם
  • מחלות בקיבה ובמעיים

צעדים

ישנם 4 שלבים בתזונה זו שיש לעקוב אחריהם בדיוק רב.
הם נבדלים במספר המוצרים המותרים ובמשך.

דיאטת קרמלין- שלב 1 – אינדוקציה

יש להאריך שלב זה בשבועיים. בשלב זה נתחיל בתהליך שריפת מצבורי שומן. יהיה עליך לחלוטין מירקות המכילים עמילן, קמח ומוצרי מאפה, פירות, משקאות המכילים קפאין ומאלכוהול.

מה צריך להזין בתפריט

– ירקות – צנון, חסה, פטרוזיליה, מלפפון, צנון, הבל
– חלבונים – ביצי עוף, עוף, הודו, בקלה, גבינות, שרימפס, עגל, פולוק, סרטנים, מוט

ניתן לצרוך מוצרים אלה בכמויות בלתי מוגבלות, העיקר לא לאכול יתר על המידה. רצוי לאכול 3-4 פעמים ביום. בשלב זה מותר לעלות על 20 דולר בלבד. (ראה טבלה למטה) אל תחרוג ממנה. אפשר להיות קל יותר בשלב זה מ 3-10 ק"ג, תלוי במאפיינים האישיים. זהו השלב הקשה ביותר בתפיסת הגוף, לכן מומלץ להכין ארוחות מגוונות ככל האפשר.

דיאטת קרמלין- שלב 2 – הרזיה פעילה

בשלב זה נלמד לזהות את צריכת הפחמימות היומית שלנו, ולכן נכניס אותם לאט לאט לתזונה, אך לא יותר מ- 5 קוב. בשבוע. אם יש הרבה 5 יחידות והמשקל נפסק, יש צורך להפחיתן ל 3. משך השלב תלוי בקצב ההפחתה במשקל, אם נשאר כ -3 ק"ג עד לתוצאה המלאה, אתה יכול ללכת לשלב הבא.

דיאטת קרמלין- שלב 3 – הרחבת תזונה

בשלב זה נציג מזונות בעלי אחוז פחמימות גבוה, ומדובר בפירות, דגני בוקר, ירקות עמילניים, קטניות. ורצוי לא בבת אחת, אלא להיכנס לכל קטגוריה אחת אחת. אם המשקל מתחיל לצמוח מחדש, עליך להוציא אותם שוב מהתזונה. שלב זה נמשך כחודשיים-שלושה.

עשוי לתרום לעלייה במשקל: תפוחי אדמה, סלק, אורז, וינורגאד, בננה, דלעת, שעועית, תותים, לחם, אבטיח.

דיאטת קרמלין- שלב 4 – לחיים

על מנת לשמור על התוצאה שלך לאורך זמן, אנו ממליצים לך להקפיד על תזונה זו ובהמשך, מספר היחידות הקונבנציונאליות לא יעלה על 60 יחידות.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *