דיאטת סיבים

דיאטת סיבים
דיאטת סיבים העשירה בסיבים המריאה בשנות השמונים כאשר ממש הכניסה את בריטניה בסערה. מומלץ למי שסובל מדיסביוזה תכופה. סיבים נמצאים בשפע במזונות מהצומח. ירקות, פירות, דגנים ממלאים את הבטן בקלות, נותנים תחושת מלאות ומפחיתים תיאבון. בנוסף, אוכל כזה "לא מתעכב" בגוף, ולכן דיאטה כזו מתאימה לאלו שמורידים במשקל, בהם דיאטות אחרות גורמות להפרעות מעיים בצורה של עצירות וכבדות בבטן.

שתי המטרות של דיאטת סיבים הן הפחתת קלוריות והגברת צריכת המזון העשירה בסיבים היומית שלך. ישנם מאכלים דלי קלוריות רבים העשירים בסיבים, כך שלירידים במשקל יש הרבה מה לבחור. סיבים גורמים גם לירידה במשקל מכיוון שבניגוד למזונות אחרים הוא אינו מתעכל לחלוטין. הם אומרים שבמקרה זה הגוף סופג פחות קלוריות, מה שגורם לו לפנות למאגרי השומן של עצמו בחיפוש אחר אנרגיה.

תפריט אופייני ליום

ארוחת בוקר : צלחת דגנים עם בננה קטנה וחלב שומן למחצה.

ארוחת צהריים : מרק ירקות עם אפונה ובייגל שיפון. אם אתם רוצים משהו מתוק, נסו משמשים מיובשים: הם עשירים מאוד בסיבים וטעמם קינוח מתוק.

ארוחת צהריים: קוצצים כבש (עגל) עם תפוחי אדמה צעירים, שעועית בשמן ועגבניות.

היתרונות של דיאטת סיבים
• מזונות עשירים בסיבים מנקים את הגוף ומונעים עצירות על ידי האצת תהליך פינוי הפסולת.
• המזונות הכלולים בתזונה מכילים נפח וממלאים את הבטן, מה שמביא לתחושת הרעב להיעלם.
• הדיאטה נוחה, גמישה וזולה.

חסרונות של דיאטת סיבים
• כמויות גדולות של סיבים עלולות לגרום לייצור גז אצל אנשים לא רגילים.
• אכילת סיבים בצורת סובין מפחיתה את יכולתו של הגוף לספוג מינרלים וויטמינים שימושיים שנלקחו זמן קצר לפני או מעט אחרי הארוחות. מבחינה זו, לחם מקמח מלא הוא הטוב ביותר, אין לו השפעה כזו.
• ישנם מזונות עשירים בסיבים כמו אגוזים, משמשים יבשים ואבוקדו עשירים בקלוריות. לכן, אם אתה אוהב אגוזים ופירות יבשים, ובמקביל רוצה לרדת במשקל, תצטרך לספור קלוריות.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *