דיאטותדיאטות לעלייה במשקל

דיאטת חורף

החורף הוא הזמן בו אנו מתחילים לאכול מאכלים שומניים ועתירי קלוריות. בחורף תוכלו לעלות במשקל ללא בעיות, ודיאטת החורף תעזור לנו בכך. דיאטת חורף תעזור טוב אם היא משולבת עם פעילות גופנית, כך שהנתון שלך יהיה פרופורציונלי יותר. יש לצרוך נוזלים ללא הגבלות, ניתן לשתות מים גם מינרליים וגם רגילים.

המנה ניתנת למשך 4 ימים ומיועדת לאדם אחד.

היום הראשון

ארוחת בוקר: כריך (סובין (או לחם רגיל) עם חמאה וגבינה) – 2 יח '; מיץ תפוזים – 200 מ"ל.
ארוחת צהריים: דייסת שעורה – 150 גרם; סלט ירקות (כל ירק) – 100 גרם; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: מרק תפוחי אדמה עם דגנים (פסטה) – 250 מ"ל; דג מטוגן – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; שעועית מבושלת – 150 גרם; תפוח – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: אגוזי מלך – 5 יח '; דבש – כף קינוח אחת; מיץ פירות – 200 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: דייסת כוסמת – 150 גרם; קציצה – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; כתום – 2 יח '; שזיפים מיובשים – 5 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

יום שני

ארוחת בוקר: אשכולית – 2 יח '; מיץ תפוזים – 200 מ"ל.
ארוחת צהריים: דייסת סולת – 150 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 3 פרוסות; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: מרק פטריות – 200 מ"ל; דייסת שיבולת שועל – 200 גרם; קציצה – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; מנדרינה – 5 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: שזיפים מיובשים – 4 יח '; תפוח – 2 יח '; שוקולד – 100 גרם; מים מינרליים – 200 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: ויניגרט – 150 גרם; סטייק – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום השלישי

ארוחת בוקר: נקניק – 200 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; מים מינרליים – 200 מ"ל.
ארוחת צהריים: דייסת כוסמת – 150 גרם; קטלנים מבושלים עם בצל – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: בורשט – 200 מ"ל; בשר בקר מטוגן – 100 גרם; דייסת כוסמת – 150 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; שזיפים – 5 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: תאנים – 5 יח '; מיץ פירות – 200 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: דייסת שעורה – 150 גרם; קציצה – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; אגס – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום הרביעי

ארוחת בוקר: כריך (סובין (או לחם רגיל) עם חמאה, חזיר וגבינה) – 2 יח '; מים מינרליים – 200 מ"ל.
ארוחת צהריים: דייסת שעורה פנינה – 150 גרם; נקניקייה מבושלת – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: מרק כרוב – 200 מ"ל; ויניגרט – 100 גרם; דג מטוגן – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; דבש – כף קינוח אחת; בננה – 2-3 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: פטריות מבושלות – 200 גרם; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: דייסת כוסמת – 150 גרם; דג מבושל – 150 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; סלט ירקות (כל ירק) – 200 גרם; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button