דיאטת הרמזור

דיאטת הרמזור
דיאטת הרמזור פופולרית ויעילה מאוד עם שם מסביר. הוא נקרא דיאטת הרמזור בגלל חלוקת המוצרים לשלוש קבוצות – אדום, צהוב, ירוק. היתרון בדיאטה זו הוא שאפשר לאכול אחרי השעה 18:00.

GREEN GROUP – מוצרים הניתנים לאכילה בכל עת ובכל כמות.
– יוגורט קל וקפיר, כרוב, חסה, ירקות, מלפפונים, גזר, פירות הדר, תפוחים, דגים מבושלים, פירות ים, כוסמת, שמן זית וירקות, ביצים מבושלות (לא יותר מ -2 ליום), לחם ללא שמרים.

קבוצה צהובה – מורשה להשתמש עד השעה 18:00.
– מוצרי בשר דלי שומן, בשר רזה ותרנגולות, נקניקיות, נקניקיות, פסטה, דייסה על מים למעט סולת, גבינת קוטג ', גבינה, חמוצים שונים, פירות, כולל פירות יבשים, בצק עלים, קטשופ, תבלינים, שוקולד, סוכריות על מקל, קפה …

RED GROUP – מוצרים שיש לנטוש לחלוטין.
– הכל החל מתפריט המזון המהיר, בשר שומני, בייקון, לחם לבן וקמח המכיל שמרים, חלב, מיונז, ממתקים עם שמנת, גלידה, סודה.

ניתן לצרוך אלכוהול – וודקה, מרטיני, וויסקי, יין יבש או חצי מתוק. אסור בהחלט לשתות – בירה, שמפניה .

כללי תזונה:

1. בדיאטת הרמזור הארוחות צריכות להיות חלקיות (5-6 ארוחות ביום). עיקרון זה מסייע לנרמל את עבודת מערכת העיכול והמעיים. זה אופטימלי לאכול אוכל מבושל או מבושל.

2. בדיאטת הרמזור לאחר האכילה, אתה רק צריך ללכת או לטייל באוויר הצח, לא לשבת בשקט או לשכב.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *