דיאטת ביקיני

דיאטת ביקיני_60187e5856e56.jpeg
דיאטה זו משמשת לרוב בהצלחה אדירה על ידי מנהלת ויקטוריה החיננית והמושכת תמיד, שכיכבה בסדרות טלוויזיה אמריקאיות.

התזונה דלה בקלוריות ונועדה להפחית את משקל הגוף ב 2-5 ק"ג בשבוע אחד, בכפוף לתזונה.

ביום ראשון.

  • ארוחת בוקר : ביצים מקושקשות מחלבון של ביצה אחת, "מלבה-טוסט" (טוסט יבש עשוי פרוסת לחם דקה מאוד, כמעט שקופה), תה חם (ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : סלט של כל ירק (למעט עגבניות), אך ללא רוטב: כרוב לבן, כרוב אדום, סויה וקולורבי, מלפפונים, גזר, צנונית, שעועית ירוקה ואפונה, פלפלים, לפת, רוטבגה, צנון, סלרי, תרד, חסה , בצל ובצל ירוק, שום, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר. פרוסה אחת של בשר הודו לבן ואיזה משקה קל ללא סוכר: שתיית מים – רגילים, מוגזים או מינרלים, דיאט קולה וכו'.
  • ארוחת ערב : צלחת של כל ירקות מאודים: תפוחי אדמה, בטטה, סלק וסוכר, כרובית וברוקולי, נבטי בריסל, כרוב קולורבי, גזר, קישואים וקישואים, דלעת, אפונה, שעועית, שעועית, תירס, לפת, רוטבגה, תרד, אספרגוס, ארטישוק. קצת משקה קל ללא סוכר.

יום שני.

  • ארוחת בוקר : 1 כוס מיץ שזיפים מיובשים, טוסט מלבה אחד, תה חם (עדיף ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : סלט דגים וירקות, עשוי מחלקים שווים: חצי כוס תה טונה, במיץ של עצמה, אותה כמות של עגבניות וחסה; משקה קל כלשהו ללא סוכר.
  • ארוחת ערב : ספל תה אחד של ציר עוף, מאודה וקצוץ גבעול סלרי סמיך (או כמה גבעולים דקים יותר עם עלים), פרוסת חזה עוף מבושלת אחת. קצת משקה קל ללא סוכר.

יום שלישי.

  • ארוחת בוקר : "מלבה-טוסט" עם פרוסות ומונחת על גבי פרוסות עגבניות, תה חם (עדיף ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : סלט עוף וירקות עשוי מחצי כוס תה של חזה עוף פרוס וכמות זהה של כל ירק (למעט עגבניות), שני "מלבה-טוסט", משקה קל כלשהו ללא סוכר.
  • ארוחת ערב : צלחת של כל ירקות מאודים. קצת משקה קל ללא סוכר.

יום רביעי.

  • ארוחת בוקר : ביצים מקושקשות מחלבון של ביצה אחת, "מלבה-טוסט" אחד, תה חם (עדיף ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : כוס תה אחת מכל ירקות, גולמית או מאודה, משקה קל כלשהו ללא סוכר.
  • ארוחת ערב : דג רזה שנאפה בגריל חשמלי או בתנור (בקלה, שובל, בורבוט, פייק, גובי, רימון, דג קרח עם דם חסר צבע, נאוואגה, לובן כחול, פורל, האבק כסף), שני מלבה-טוסט, כוס תה אחת של קישואים מאודים או קישואים קצוצים. קצת משקה קל ללא סוכר.

יום חמישי.

  • ארוחת בוקר : כוס מיץ דומדמניות שחורות, טוסט מלבה אחד, תה חם (עדיף ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : סלט מורכב העשוי מחצי כוס תה של שרימפס מבושל, עלי חסה, עגבניות ופטריות מבושלות (אם תרצו, תוכלו להוסיף רוטב מוכן דל קלוריות), קצת משקה קל ללא סוכר.
  • ארוחת ערב : צלחת של כל ירקות מאודים, משקה קל כלשהו ללא סוכר.

היום השישי.

  • ארוחת בוקר : חצי כוס תה מלון פרוס או כוס תה אחת של תותים שלמים, טוסט מלבה אחד, תה חם (עדיף ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : כוס תה אחת של חזה עוף מבושל עם פרוסות עגבניות מונחות מעל, טוסט מלבה אחד, משקה קל כלשהו ללא סוכר.
  • ארוחת ערב : דג רזה שנאפה בגריל חשמלי או בתנור (אם תרצו, תוכלו להוסיף רוטב מוכן עם מעט קלוריות), חצי עגבנייה, חתוכים לפרוסות, קצת משקה קל ללא סוכר.

יום שביעי.

  • ארוחת בוקר : חצי עגבנייה, פרוסה ל טריזים, טוסט מלבה אחד, תה חם (עדיף ירוק) או קפה נטול קפאין.
  • ארוחת צהריים : כוס תה אחת של סלט גרציה * עם רוטב דיז'ון, שתייה קלה ללא סוכר.
  • ארוחת ערב : פרוסת חזה עוף בגריל או בתנור חשמלי, כוס תה אחת של ברוקולי מאודה או כרובית, שני טוסטים מלבה, ומשקה קל ללא סוכר.

על ידי ביצוע דיאטת ביקיני תוכל להיות רזה, בריא ומרוצה.

אתה עלול לאהוב גם הדיאטת ענבים

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *