דיאטת שזיפים

דיאטת שזיפים

דיאטה על בסיס שזיפים מין תסייע לכם לעלות כ -3 קילוגרמים תוך 14 יום ללא שום בעיה. ואכן, שזיפים מיובשים מכילים ויטמינים A, B1, B12 C, P, מינרלים – אשלגן וזרחן, פרוקטוז, סוכרוז, גלוקוז, סידן, מגנזיום, ברזל וכמות גדולה של אשלגן וזרחן.

הדיאטה מיועדת לאדם אחד.

היום הראשון
ארוחת בוקר: ביצים קשות – 2 יח '; אשכולית – 1 יח '; שזיפים מיובשים – 2 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: בורשט – 250 מ"ל; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; שזיפים מיובשים – 8 יח '; אגוזי מלך – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: צימוקים – 50 גרם, תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: דג מטוגן – 200 גרם; ביצה קשה – 2 יח '; כתום – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

יום שני
ארוחת בוקר: גבינה – 100 גרם; שזיפים מיובשים – 2 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: מרק כרוב – 250 מ"ל; בשר בקר מבושל – 100 גרם; לחם סובין – 2 פרוסות (או רגילות); שקדים – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: שזיפים מיובשים – 4 יח ', תפוז או תפוח.
אֲרוּחַת עֶרֶב: סלט ירקות (כל ירק) – 250 גרם; שזיפים מיובשים – 4 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום השלישי
ארוחת בוקר: כריך (סובין (או רגיל) לחם עם חזיר וגבינה) – 2 יח '; שזיפים מיובשים – 3 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: מרק ירקות – 250 מ"ל; תפוחי אדמה ז'קט – 100 גרם; עגבנייה (בינונית) – 2 יח '; שזיפים מיובשים – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: תפוח – 2 יח '; שזיפים מיובשים – 2 יח '.
אֲרוּחַת עֶרֶב: שזיפים מיובשים – 5 יח '; כיכר – 3 יח '; חלב – 250 מ"ל.

היום הרביעי
ארוחת בוקר: פתיתי תירס או שיבולת שועל עם חלב – 200 גרם; שזיפים מיובשים – 4 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: בורשט – 250 מ"ל; מלפפון – 2 יח '; עגבניה – 2 יח '; שזיפים מיובשים – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: שזיפים מיובשים – 5 יח '; מיץ פירות – 250 מ"ל.
אֲרוּחַת עֶרֶב: צימוקים – 40 גרם; שזיפים מיובשים – 6 יח '; כריך (סובין (או רגיל) לחם עם חזיר וגבינה) – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *