דיאטה מהירה

דיאטה 5: 2 (דיאטה מהירה)_601771692b7b0.jpeg
הפשטות והגמישות הם היתרונות הברורים של דיאטה זו. הודות לתפריט שיצר מייק מוזלי, אתה יכול להיפטר בקלות מהקילוגרמים העודפים האלה.

עקרונות דיאטה

• 5 ימים בשבוע, עליך לאכול בקצב של 2000 קק"ל, ואז יומיים להפחית את התזונה ל 500-600 קק"ל (לנשים וגברים בהתאמה) לערך היומי.
• ימי צום לא צריכים ללכת זה אחר זה, עדיף לבחור בתכנית 3: 1, 2: 1 או כל אחת אחרת שתבחרו.
• ההפסקה בין הארוחות במהלך "הפריקה" צריכה להיות בדיוק 12 שעות (8 בבוקר – 8 בערב ארוחת ערב).
• לשתות לפחות 1.5 ליטר מים מינרליים דוממים ביום כדי לשפר את חילוף החומרים ולהגן מפני התייבשות.
• כדי לשמור על העלייה במשקל לאחר הירידה במשקל, תוכלו להתנסות עם משבצות זמן ולבצע דיאטה 7: 1 או 10: 1.

דקויות של התפריט

הדיאטה "תעבוד" רק אם הדיאטה מכילה מאכלים בריאים במיוחד. הטאבו מוטל על הסוגים הבאים:
• אלכוהול
• ממתקים
• קמח
• אוכל מהיר
• מאכלים שמנים ומטוגנים

מותר לצרוך את כל השאר בכמויות כדי לשמור על טווח של 2000 קק"ל ו -500-600 קק"ל, בהתאמה.

רשימת מוצרים חובה של ימי "פריקה"

• מוצרי חלבון (בשר, דגים, גבינת קוטג ')
• פחמימות (פירות, שיבולת שועל, פירות יער – כל המזונות עם אינדקס גליקמי נמוך)
• מים מינרליים ללא גז (1.5-2l)
• תה שחור, קפה ללא סוכר (לא חובה)

אופציה 1

תפריט יום הצום הראשון (כ -490 קק"ל)

ארוחת בוקר (190 קק"ל): מנת קוואקר במים, 40 גרם פתיתי חיטה גסים, תפוח עץ
ארוחת ערב (330 קק"ל): פילה עוף מאודה או בגריל בתוספת 2 כפות שמן זית, תפוז

תפריט יום הצום השני (כ -500 קק"ל)

ארוחת בוקר (290 קק"ל): חביתה דו ביצית, גבינה 30 גרם, עגבנייה אחת
ארוחת ערב (210 קק"ל): 100 גרם דג מבושל או מאודה, חצי תפוז

אפשרות 2

תפריט יום הצום הראשון (כ -480 קק"ל)

ארוחת בוקר (260 קק"ל): ½ כוס שיבולת שועל במים, ½ כוס יוגורט דל שומן, 1 קיווי
ארוחת ערב (220 קק"ל): מרק ירקות או מרק עוף 250 מ"ל, פרוסת לחם מחיטה מלאה

תפריט יום הצום השני (כ -530 קק"ל)

ארוחת בוקר (180 קק"ל): כוס קקאו ללא סוכר וחלב, ½ כוס יוגורט דל שומן, תפוח
ארוחת ערב (350 קק"ל): פלפלים מלאים בירקות, 2 ביצים מבושלות, פרוסת נקניק

אפשרות 3

תפריט יום הצום הראשון (כ -580 קק"ל)

ארוחת בוקר (260 קק"ל): 50 גרם גבינת קוטג 'עם אחוז שומן נמוך, ביצה מבושלת, בננה, כוס תה ללא סוכר
ארוחת ערב (320 קק"ל): 100 גרם חזה עוף מאודים, סלט ירקות, 30 גרם גבינה קשה

תפריט יום הצום השני (כ -520 קק"ל)

ארוחת בוקר (220): מנת דייסת כוסמת במים, ½ כוס יוגורט דל שומן, אשכולית
ארוחת ערב (300 קק"ל): 100 גרם דג מבושל דל שומן, 100 גרם אורז מבושל, תפוז

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *