דיאטותדיאטות הרזיה

דיאטה לבטן שטוחה

דיאטה לבטן שטוחה נועדה לשטח את בטן, בצורה כזו שהוא שורף שומן באזור המותניים ומכוון נכון את העבודה של מערכת העיכול. תזונה לבטן שטוחה מורכבת משני פריטים – אכילה בריאה ופעילות גופנית נכונה.

1. אוכל

1. הסר מלח.
2. אמור לא לאלכוהול.
3. השתדלו לא לאכול לחם לבן וכל מיני ממתקים.
4. אכלו באופן חלקי (לעיתים קרובות – כחמש פעמים ביום, אך במנות קטנות).
5. אכלו עוד גרגירי נחל, תפוזים ולימונים (אפשר להוסיף מיץ לימון לסלטים, לאפות דגים עם טריזי לימון, וכן הלאה).
6. הימנע מקפה, החלף אותו בתה ירוק ללא סוכר.
7. נסו לשתות לפחות ליטר אחד וחצי מי שתייה נקיים ביום ללא גז.

דיאטה לבטן שטוחה -תַפרִיט:

ארוחת בוקר : 1 ביצה רכה, 1 טוסט

חטיף : תפוח אחד או תפוז אחד

ארוחת צהריים : 200 גרם דגים (אפויים, מבושלים, מאודים, אך לא מטוגנים) או 200 גרם פילה עוף, מבושלים באחת הדרכים המוצעות, סלט ירקות, מתובל במיץ לימון.

חטיף : קערת מרק ללא בשר (מרק ירקות או מרק עם דגנים).

ארוחת ערב : 200 גרם עגל (אפוי, מבושל, מאודה, אך לא מטוגן), תפוז 1.

2. דיאטה לבטן שטוחה – אימונים

בנוסף למעקב אחר כללי התזונה שהוזכרו לעיל, חשוב לבצע כמה תרגילים פשוטים.
שב בכיסא. עכשיו ישר את הגב והחלק את הברכיים זו לזו. הרגליים צריכות להיות שטוחות לחלוטין על הרצפה. לחץ על הסנטר אל החזה ומתיח את זרועותיך קדימה. נשוף, מתח את הבטן ורכון קדימה לאט ככל האפשר. עכשיו נסה לגעת ברצפה. לשאוף לנשוף. חזור שוב למצב ההתחלה וחזור על תרגיל פשוט זה לפחות שלוש פעמים. נסו להגדיל את מספר החזרות באחת בכל יום. יהיה שימושי לסובב את החישוק.

מאמרים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button