דיאטת רימונים

דיאטת רימונים

ירידה במשקל עד 4 ק"ג תוך 5 ימים.

תכולת הקלוריות היומית הממוצעת היא 830 קק"ל.
הפירות העסיסיים והטעימים של הרימון ידועים כבר זמן רב. הם מכונים זה מכבר פירות של אריכות ימים. ורימונים יכולים גם לעזור לכם להוריד קילוגרמים מיותרים. פרי זה מכיל קלוריות נמוכה ומסוגל להוציא מהגוף רעלים, רעלים וחומרים מזיקים אחרים המעוררים בעיות בריאותיות ועליה עודפת במשקל.

דרישות דיאטת הרימונים

הגרסה הראשונה של טכניקת ההרזיה ברימון היא דיאטת בליץ של חמישה ימים . הוא מספק עמידה בכללים נוקשים למדי ומאפשר לך להשליך עד 4 ק"ג בתקופה קצרה יחסית זו. הטכניקה מבוססת על שלוש ארוחות ביום. בארוחת הבוקר מוצג השימוש ברימון או בכוס מיץ מפרי זה, רצוי שלא נקנה בחנות אלא נסחט טרי. כמוצא אחרון, וודאו כי אין במשקה הנרכש סוכר, מה שבוודאי יאט את תהליך ההרזיה. לארוחת הצהריים כדאי לאכול פילה עוף ולשתות כוס מיץ רימונים. וארוחת ערב מומלצת עם גבינת קוטג 'דל שומן ורימון. כשאתה מרגיש רעב, חטיף של פירות שאינם עמילניים אינו אסור בין הארוחות העיקריות. רצוי שארוחת הערב תהיה לא יאוחר משעה 19:00. לשתות הרבה מים נקיים ולא מוגזים כל יום. שאר המשקאות, אפילו ללא תכולת סוכר, עדיף כעת.
ירידה של לפחות 4 קילוגרמים מיותרים מובטחת גם על ידי תזונה שבועית ברימונים . היא מתהדרת בתזונה מאוזנת יותר. ערך האנרגיה של התפריט הוא גם מעט גבוה יותר, לכן עליכם לשבת עליו לתקופה ארוכה יותר. על פי כלליו, תצטרך לאכול כוסמת, דגים ובשר רזים, כמו גם רימונים, ולהשלים אותם עם כמות קטנה של פירות אחרים ולשתות מיץ רימונים. חשוב לציין כי מומלץ לשתות מיץ רימונים לאחר הארוחות, מכיוון שיש לו יכולת לעורר תיאבון. שתייה לפני הארוחות יכולה להקשות על כמות המזון המוקצבת. מומלץ לאכול 5 פעמים ביום, לארגן כמעט את אותו התפריט בכל ימי הדיאטה.
עדיף לסרב למלח, גם בגרסה הראשונה וגם בגרסה זו של דיאטת הרימונים, או להפחית משמעותית את כמותה בתזונה.
עבור אלה השואפים למטרה, בעצם, לא לרדת במשקל, אלא לנקות את הגוף בצורה טבעית, פותחה תזונת רימונים מנקה מיוחדת . משך הזמן הוא שלושה שבועות. אם אינך שואף לרדת במשקל, אינך יכול לשנות את הדיאטה הרגילה שלך. אבל, כמובן, מודרניזציה של התפריט לכיוון התועלת לא תהיה מיותרת לא רק לדמות, אלא גם למצב הגוף. המגבלה היחידה היא לנסות לא להפריח את האוכל. אתה לא צריך לוותר על מלח בכלל, פשוט בצע את המידה. עם זאת, בהחלט ניתן לבלות כמה ימים ללא מלח. זה יפעיל מנגנוני פעולה פעילים יותר של תזונת הרימונים המנקה. במהלך הניקוי, זה לוקח בדרך כלל כמה קילוגרמים לתקופת דיאטה. אחרי הכל, למזיקות יש גם משקל, ומיץ רימונים מזרז את חילוף החומרים, מה שמסייע להפחתת משקל הגוף. על פי הכללים של תזונת הרימונים לניקוי של שלושה שבועות, את 7 הימים הראשונים בין הארוחות אתה צריך לשתות חצי כוס מיץ רימונים שלוש פעמים ביום. בשבוע השני כדאי לעשות את אותו הדבר פעמיים ביום, ובשבוע השלישי, מספיק להשאיר רק חצי כוס נוזל רימונים בתפריט היומי ולשתות אותו פעם ביום.
על מנת שתזונת הרימונים תסייע לא רק לרדת במשקל, אלא גם להועיל לגוף, חשוב מאוד לבחור בפירות הנכונים. בואו לשים לב למאפיינים העיקריים שבאמצעותם ניתן להעריך את בשלותו ורעננותו של הרימון .

  • צבע ומצב העור
    לרימונים בשלים להיות בעלי עור בהיר או בורדו ללא סדקים או פגמים. אם צבע הרימון בהיר מדי, הוא עדיין לא הבשיל. וכתמים בקליפה ובסדקים הם עדות ישירה לפרי בשלים יתר.
  • משקל וגודל הרימון
    בבחירת פרי, השווה את משקלו לפירות אחרים באותו גודל כמעט. רימונים כבדים וגדולים עסיסיים וטעימים יותר מעמיתיהם הקלים והקטנים.
  • צליל רימון בעת הקשה עליו
    הקש קלות על עור הרימון בעזרת האצבע. פירות בשלים צריכים להשמיע צליל מתכתי (כאילו אתה עושה את זה עם מיכל מתכת). זה, במיוחד, בגלל התוכן של כמות גדולה של מיץ בהם. אם הצליל עמום, הרימון אינו בשל.
  • האלסטיות של הנופך
    קח את הפרי ביד וסחט אותו בעדינות. הגרנט הנכון צריך להיות יציב ומוצק מספיק. אבל אם הוא אכזרי מדי או, להיפך, רך, זה מעיד על חוסר בשלותו או מצבו הבשל יתר, בהתאמה. השלמה מוכשרת של טכניקת הרימון מרמזת על עלייה חלקה בהיקף הכלים הנצרכים ובמוצרים שנאסרו בעבר. לאחר הדיאטה, אם תרצו, תוכלו לאפשר לעצמכם קמח, מתוק ושומן, ואוכלים אהובים אחרים, אך במידה ובבוקר. במקרה זה משקל עודף לא יתדפק על דלתותיך זמן רב.

תפריט דיאטה רימון

דיאטת בליץ רימונים

ארוחת בוקר: רימון או כוס מיץ רימונים.
ארוחת צהריים: עד 200 גרם פילה עוף, מבושל או מאודה; כ- 200 מ"ל מיץ רימונים.
ארוחת ערב: 100 גרם קורד ללא שומן או דל שומן ללא תוספים; כוס מיץ רימונים או פרי גדול בצורתו הטהורה.

דיאטה של דיאטת הרימונים השבועית

ארוחת בוקר: 150 גרם כוסמת שהורתחה במים (המשקל נחשב מוכן); כוס מיץ רימונים סחוט טרי.
חטיף: תפוח או אגס (ניתן להחליף בכוס יוגורט ריק).
ארוחת צהריים: 150 גרם כוסמת עם פרוסת בשר רזה מבושל או אפוי (עוף או עגל) או דג רזה; כוס מיץ רימונים.
חטיף אחר הצהריים: בננה קטנה.
ארוחת ערב: 150 גרם דייסת כוסמת עם שמיר, פטרוזיליה ועשבים אחרים.
לפני השינה: אם תרצה, תוכל לשתות כוס קפיר ללא שומן או 1%.

דיאטה של דיאטת הרימונים המנקה

שבוע ראשון
ארוחת בוקר: שיבולת שועל עם נתחי פירות יבשים; כוס תה ירוק וכמה פריכיות דגנים מלאים.
חטיף: חצי כוס מיץ רימונים.
ארוחת צהריים: מנת אורז מבושל ופרוסת בקר בגריל; סלט מלפפון-עגבניות מתובל בכמות קטנה של שמן צמחי.
חטיף: חצי כוס מיץ רימונים.
חטיף אחר הצהריים: כמה כפות גבינת קוטג 'דלת שומן עם פרוסות תפוח, ספוגות ביוגורט טבעי או קפיר; כוס תה צמחים.
חטיף: חצי כוס מיץ רימונים.
ארוחת ערב: כרוב מבושל בחברת פילה עוף ופטריות; כמה מלפפונים טריים; חצי רימון או פרי אחר (רצוי שאינו עמילני); תה ירוק.

שבוע שני
ארוחת בוקר: דייסת כוסמת מבושלת בחלב, אליה תוכלו להוסיף 1 כפית. דבש טבעי או ריבה; זוג פרוסות גבינה לא מלוחה; קפה חלש או תה.
חטיף: חצי כוס מיץ רימונים.
ארוחת צהריים: קערה של בורשט צמחוני; קישואים אפויים; פרוסת לחם שיפון; כוס קפיר או תה.
חטיף אחר הצהריים: חופן משמשים מיובשים וחצי כוס יוגורט טבעי.
חטיף: חצי כוס מיץ רימונים.
ארוחת ערב: דגים רזים אפויים או קוקטייל פירות ים; סלט הכולל מלפפונים, כרוב לבן, עשבי תיבול, מעט שמן צמחי ומיץ לימון; תה ירוק.

שבוע שלישי
ארוחת בוקר: 2 טוסטים עם גבינת קוטג 'דלה או ריבה; תפוח עץ או אגס; תה ירוק או קפה חלש.
חטיף: כוס קפיר; רימון או תפוז.
ארוחת צהריים: מרק עם מרק עוף דל שומן עם ירקות; סלט עגבניות, פלפל אנגלי וגבינת טופו; כוס תה.
חטיף אחר הצהריים: חצי כוס מיץ רימונים.
ארוחת ערב: אורז או כוסמת עם עשבי תיבול וזוג עגבניות; תה ירוק.

התוויות נגד דיאטת הרימונים

  1. אסור להשתמש בתזונת הרימונים על ידי אנשים עם חומציות גבוהה בקיבה, כיב בתריסריון או דלקת קיבה.
  2. מומלץ גם לנטוש את דרך הרימונים לשינוי הדמות במהלך ההריון, ההנקה, גיל ההתבגרות והזקנה.
  3. כמו כן, יש לקחת בחשבון את העובדה שמיץ פרי זה שייך למוצרים אלרגניים. אם, לאחר שהתחלת לעמוד בכללי התזונה, אתה מבחין בהידרדרות ברווחה (לעתים קרובות זה מתבטא בהגעת נזלת), הקפד להפסיק.
  4. באופן כללי, זה לא יהיה מיותר לפנות למומחה מוסמך בכל מקרה כדי לוודא שהטכניקה לא תפגע בגוף.

יתרונות דיאטת הרימונים

  • דיאטת הרימון נעימה מכיוון שלמשך תקופה קצרה למדי היא מבטיחה ירידה ניכרת במשקל מבלי להכריח את הגוף לאבד רכיבים חשובים. העיקר לא להמשיך את האפשרויות לשיטה יותר מהתקופה המומלצת.
  • ראוי לציין כי לדמות הראשית של הדיאטה – רימון – פוטנציאל ריפוי עצום. שתייה של כוס מיץ רימונים בלבד או את הפרי עצמו יכולה לשפר משמעותית את בריאותכם.
  • תכונות שימושיות של רימון :
    – השפעה טוניק וטוניק על הגוף;
    – עלייה ברמת ההמוגלובין בדם;
    – האצת חילוף החומרים;
    – היפטרות מפלאקים טרשת עורקים ומניעת היווצרות חדשים;
    – ההתאוששות המוקדמת ביותר של כוח הגוף לאחר מחלות זיהומיות;
    – ניקוי הגוף והרווייתו בויטמינים רבים;
    – מניעת התרחשות נפיחות מוגזמת;
    – עזרה בסילוק תהליכים דלקתיים במערכת העיכול;
    – השפעה נגד חום;
    – טיהור הקול (למשל לזמרים ולקריינים);
    – גירוי לתפקוד תקין של המעיים;
    – הפחתת תסמיני גיל המעבר;
    – נוגדי חמצון הכלולים ברימון מסייעים להילחם בתופעות ההזדקנות המוקדמת של הגוף.
  • השימוש המועיל ברימונים משפיע גם על המראה: הציפורניים מתחזקות, בעיות עור רבות הופכות לשווא, השיער הופך לבריא וחזק יותר, ומושך בעזרת בהירותו ומשיו.

חסרונות דיאטת הרימונים

  • לתזונת הרימונים אין חסרונות משמעותיים. כמובן שכדאי לשכוח לזמן מה מהמזונות העשירים בקלוריות.
  • אך משך הטכניקות (למעט ניקוי) הוא קטן, והתקופה הזו, אם אתה רוצה לרדת במשקל, לא קשה לעמוד בה.
  • בזהירות, יש להפנות רימונים למי שיש לו בעיות שיניים. מיץ רימונים עלול לפגוע באמייל השן. לכן, עם רגישות מיוחדת של ציפוי השיניים, עדיף לבחור בשיטה אחרת להרזיה או לשתות משקה, הקפידו להשתמש בצינור קוקטייל. כמו כן, דילולו במים יכול להפחית את ההשפעה השלילית של מיץ רימונים על אמייל.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *