אגוזים בפיתוח גוף

Орехи в бодибилдинге

השגת תוצאות מוחשיות בפיתוח גוף קשורה להגבלה תזונתית. זה נכון במיוחד עבור אותם מזונות עתירי קלוריות שיכולים להשפיע על צמיחת רקמת השומן. ספורטאים רבים סובלים מכך מאוד, אך תמיד תוכל למצוא אלטרנטיבה. אגוזים הם בין אותם מאכלים שבפיתוח גוף יכולים להחליף הרבה מזונות שאינם מועילים לספורטאי. כמובן שאגוזים כשלעצמם לא ממש תורמים לשימוש מתמיד, אבל אם מוסיפים להם דבש, ריבה או שימורים, אפשר לקבל מנה טעימה למדי. מאמר זה יעזור לספורטאים להכין את הקינוחים המתאימים, לדבר על סוגי האגוזים ועל כמה הם בריאים.

אגוזים מכילים הרבה חומרים מזינים, ולכן הם צריכים להיות נוכחים בכל ספורטאי, במיוחד אצל מפתחי גוף. אז מה הם האגוזים השימושיים:

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
  • הם עמוסים בשומנים בריאים כמו אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9.
  • השימוש בהם מדכא את תחושת הרעב.
  • יש להם תכולת חלבון מספקת, כמו גם חלבון, וזה מאוד חשוב לספורטאים צמחוניים.
  • ניתן להשתמש בהם בשילוב עם מזונות אחרים.
  • לא לוקח הרבה זמן להכין מנת אגוזים.

סוגי אגוזים בפיתוח גוף

Орехи в бодибилдинге

Орехи в бодибилдинге

ישנם מספר סוגים של אגוזים בטבע, אך חלק מהמוטיבים לספורטאים הם:

  • בוטנים הם סוג האגוזים האהוב על רוב הספורטאים, ואף יותר על מפתחי הגוף. סוג זה של אגוזים מפעיל את ייצור החנקן החנקני, המקדם הרחבת כלי דם, מה שאומר שחומרים מזינים מועברים מהר הרבה יותר לרקמות השריר. בנוסף, בוטנים אינם תורמים לעלייה במשקל. בוטנים נחשבים למוצר שימושי המספק תפקוד טוב יותר של מערכת העצבים המרכזית, משפר את הזיכרון ומקל על דיכאון. 100 גרם בוטנים מכילים 26 גרם חלבון, 45 גרם שומן, 10 גרם פחמימות ובסך הכל 552 קלוריות.
  • שקדים נחשבים לאגוז העשיר ביותר בחלבון. בנוסף לזה, השקדים מכילים כמות מספקת של שומנים בריאים. השימוש בו מוביל לתחושת מלאות, וגם מעורר את ייצור הדופמין, הורמון הקשור להתפתחות מערכת העצבים המרכזית. 100 גרם שקדים מכילים 18 גרם חלבון, 53 גרם שומן, 13 גרם פחמימות. ערך האנרגיה של המוצר הוא 609 קלוריות.
  • אגוז מלך. לאגוז זה השפעה נפלאה על תפקוד המוח ופעילותו. הוא מכיל חומצות שומן מועילות רבות, כולל אומגה 3. בנוסף, אגוזי מלך הם מקור למלטונין, חומר מקדם שינה. 100 גרם אגוזי מלך מכילים 16 גרם חלבון, 60 גרם שומן, 11 גרם פחמימות. ערך האנרגיה של המוצר הוא 656 קלוריות.

בוטנים פיתוח גוף

Орехи в бодибилдинге

Арахис в бодибилдинге

כפי שצוין קודם לכן, בוטנים הם המזון הפופולרי ביותר הנצרך על ידי ספורטאים מנוסים ביותר. בעיקרון, הוא נקנה בגלל ההרכב, שנחשב לאופטימלי ביותר. יש בו הכי מעט קלוריות אבל הכי הרבה חלבון. חמאת בוטנים נחשבת גם שימושית. הוא משמש בתקופות של ייצור מסת שריר על ידי מפתחי גוף מקצועיים רבים.

בעת רכישת חמאת בוטנים, הקפד להכיר את הרכב שלה. אם החמאה נקנית בסופרמרקט, אז היא בהחלט מכילה הרבה סוכר ותוספים אחרים, דבר שבשום אופן לא תורם להשגת דמות יפה. שמן שהוא מספיק בריא לאתלט נמכר רק בכמה חנויות שמוכרות אוכל צמחוני.

טוב לדעת! חמאת בוטנים לא קשה להכין לבד. לשם כך בוטנים צלויים וטוחנים בתוספת כמות קטנה של שמן צמחי, אחרת המוצר עלול להתגלות כיבש.

כאשר הם נצרכים, ניתן להוסיף לבוטנים כמויות סוכר קטנות או ממתקים אחרים. במקרה זה, הכל תלוי באופי התזונה, המשטר והמטרות. לא במקום האחרון העדפות הטעם של הספורטאי.

האם אפשר לאכול אגוזים בזמן הייבוש

במהלך תהליך הייבוש האגוזים מועילים במיוחד מכיוון שהם מכילים הרבה שומנים בריאים אומגה 3 ואומגה 6, המעורבים בתהליך שריפת השומן. למרבה הצער, אגוזים מכילים עד 600 קלוריות (ב -100 גרם), שהם 1/3 מהצריכה היומית במהלך הדיאטה.

בהקשר זה, יש לומר כי במהלך היום, במהלך הייבוש, אתה יכול לאכול לא יותר מ -50 גרם אגוזים. רצוי לאכול אגוזים ללא מלח, מכיוון שהוא שומר על לחות ואינו מאפשר לעבד את השרירים.

בהתבסס על גורם זה, אנו יכולים להסיק כי האגוזים נצרכים בצורה הטובה ביותר בתקופות של עלייה במסת השריר, אך לא במהלך תהליך הייבוש.

אֱגוֹזִים.

Орехи в бодибилдингеорехи.
צפה בסרטון זה ביוטיוב

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
7 האגוזים הבריאים ביותר עם יתרונות בריאותיים

Орехи в бодибилдингеТоп 7 самых полезных орехов с пользой для здоровья
צפה בסרטון זה ביוטיוב

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
איגור 25 באוקטובר 2017

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

הוסף תגובה

Орехи в бодибилдингеavatar
Орехи в бодибилдингеavatar
מִנוּי
הרשם ל
הערות חדשות עונה להערתך