דיאטה מזינה לעלייה במשקל

דיאטה מזינה לעלייה במשקל

אתה יכול לעלות במשקל עם דיאטה מזינה בלי יותר מדי בעיות. הדיאטה מבוססת על נקניקיות ובשר. בשר הוא מוצר חלבון יקר, ותוך כדי דיאטה זו, הגוף מקבל את כל אבות המזון הדרושים. במהלך הדיאטה, דאגו לשתות כמה שיותר מים – מים מינרליים ללא גז או סתם רותחים.

הדיאטה מיועדת לשבעה ימים, הדיאטה ניתנת לאדם אחד.

היום הראשון
ארוחת בוקר: סובין (או לחם רגיל) עם חמאה – 2 פרוסות; מים מינרליים – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: בקר מבושל – 100 גרם; כיכר – 2 יח '; עגבניה – 1 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: מרק כרוב – 250 מ"ל; לחם סובין (או רגיל) – פרוסה אחת; טלה מטוגן בשמן צמחי – 100 גרם; דייסת סולת – 100 גרם ;; בננה – 1 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: אשכולית – 1 יח '.
ארוחת ערב: תוצרי לוואי מבושלים (כל אחד מהם) – 100 גרם; פירה – 200 גרם; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

יום שני
ארוחת בוקר: פתיתי תירס או שיבולת שועל מבושלים בחלב – 80; מים מינרליים – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: בקר מטוגן בשמן צמחי – 100 גרם; אגוזי מלך – 3 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: בורשט (מרק כרוב) במרק בשר – 250 מ"ל; נקניקייה מבושלת – 70 גרם ;; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; כתום – 1 יח '; שקדים – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: תאנים ~ 4 יח '; מיץ פירות – 150 מ"ל.
ארוחת ערב: פסולת מבושלת עם בצל בשמן צמחי – 100 גרם; דייסת כוסמת – 150 גרם; כיכר – 1 יח '; תה ללא סוכר – 200 מ"ל.

היום השלישי
ארוחת בוקר: שזיפים מיובשים – 4 יח '; מים מינרליים – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: חזיר מבושל (בקר, טלה) – 90 גרם; אפונה ירוקה משומרת; קלמנטינה – 1 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: מרק עוף – 200 מ"ל; לחם סובין (או רגיל) – פרוסה אחת; פירה – 150 גרם; דגים מטוגנים (פירות ים) – 100 גרם; תפוח – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: שזיפים מיובשים – 4 יח '; מיץ פירות – 200 מ"ל.
ארוחת ערב: דגים מטוגנים (פירות ים) – 100 גרם; אורז מבושל – 200 גרם; לחם סובין (או רגיל) – פרוסה אחת; אגס – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום הרביעי
ארוחת בוקר: וופלים – 100 גרם; תה מתוק – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: פילה עוף – 100 גרם; סלט ירקות (עגבניות, מלפפונים, פלפלים, כרוב) – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) עם חמאה – 1 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: אוזן – 200 מ"ל; נקניק מעושן – 70 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; שזיפים – 5 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: סטייק – 150 גרם; מים מינרליים – 150 מ"ל.
ארוחת ערב: קציצה – 100 גרם; תפוח אדמה ז'קט – 200 גרם; כיכר – 1 יח '; פירות יער – 100 גרם; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום החמישי
ארוחת בוקר: כריך (סובין (או רגיל) לחם עם חזיר, נקניק) – 2 יח '; שזיפים מיובשים – 3 יח '; מים מינרליים – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: פתיתי תירס או שיבולת שועל עם חלב – 100 גרם; קציצה (חזיר, בקר) – 100 גרם; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: מרק כרוב (בורש) – 250 מ"ל; בשר בקר מבושל – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; תפוח – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: לחם – 2 יח '; מיץ עגבניות – 250 מ"ל.
ארוחת ערב: כבד מטוגן – 100 גרם; שעועית מבושלת – 200 גרם; סלט פירות (פירות עם יוגורט) – 100 גרם; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום השישי
ארוחת בוקר: תפוז – 2 יח '; בוטנים – 7 יח '; מים מינרליים – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: בקר, חזיר מטוגן – 100 גרם; סלט ירקות (עגבניות, מלפפונים, פלפלים, כרוב) – 100 גרם; תאנים – 4 יח '; אגוזי מלך – 5 יח '; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: מרק פטריות – 200 מ"ל; קציצה (חזיר, בקר) – 100 גרם; לחם סובין (או רגיל) – פרוסה אחת; ברוקולי מבושל – 100 גרם; גזר מגורד עם מיץ לימון וסוכר – 1 יח '; תפוח – 2 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: אגוזי מלך – 5 יח '; אגוזי לוז – 4 יח '; שקדים – 3 יח '; בוטנים – 7 יח '; מיץ פירות – 250 מ"ל.
ארוחת ערב: סטייק – 100 גרם; פירה – 150 גרם; לחם סובין (או רגיל) – פרוסה אחת; אפרסק – 3 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

היום השביעי
ארוחת בוקר: כריך (סובין (או רגיל) לחם עם גבינה) – 2 יח '; מים מינרליים – 250 מ"ל.
ארוחת בוקר שנייה: פתיתי תירס או שיבולת שועל עם חלב – 100 גרם; בשר בקר מטוגן בשמן צמחי – 100 גרם; שוקולד חלב – 150 גרם; קפה ללא סוכר – 250 מ"ל.
ארוחת צהריים: מרק כרוב (בורש) – 250 מ"ל; חזיר מבושל עם בצל – 100 גרם; דייסת כוסמת – 200 גרם; לחם סובין (או רגיל) – 2 פרוסות; שזיפים – 5 יח '; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.
חטיף אחר הצהריים: אשכולית – 1 יח '; וופלים – 100 גרם.
ארוחת ערב: קציצה – 100 גרם; סלט ירקות (עגבניות, מלפפונים, פלפלים, כרוב); בננה – 2 יח '; דבש – כף קינוח אחת; תה ללא סוכר – 250 מ"ל.

כי לשתף זה כיף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *